2006/08/17

Pop up! SMAP 2006.8.13橫濱MC









2006.8.13 MC(廣東話版)
拓哉:Hey!!! Enjoy嗎?今日冇雨大家可以盡興啦!不過今日又甩咀...
慎吾:木村君,好唔掂呢...
拓哉:你都甩咀咩?
慎吾:咁梗係!你甩我又甩!
拓哉:剛,少有的熱情呢~!Take Off時一手搭著我膊頭,嘩!好鬼痛呀!好以好耐冇見個D監製咁(另有所指?)
剛:唔好意思呢~木村君
中居:Take Off邊忽?
剛:@#$!%^&*$^#~@$%
剛(開心樣)咁木村君封我做Locomotion Leader嘛~
拓哉:下?乜你個高潮原來係Locomotion呀?
中居:乜唔係Album入面D歌o架?
吾郎:唔... 老實講,我都幾妬忌...好彩我都係Paripia Leader唔輸蝕!
拓哉:今日又同尋日個位一樣,得番4個人面對面...
中居:既唔唱歌又唔跳舞,一味係到揮手!
慎吾:TSUYOPON一條友係到NaiYaiYai!
剛:你地當係藉口都好啦。o黎親花道就會自自然然咁同人揮手。
中居:o下?係咩?大家都係咩?
剛:我已經記住啦,不過o黎親花道都係咁... o車!慎吾你頭先o黎到咪一樣揮手!
中居:你以為係學園祭咩?
慎吾:我就係發現你係到揮手想話你知又做錯呀!
剛:呀... 原來如此。吾郎San,你今年跳舞好勁呢(意圖轉移視線)
吾郎:係呀... 開騷前特等唔吹頭去去練習呀!
拓哉:我行過後台,見到佢單手拎住個Hair Brush扮咪,一直對住個鏡練轉身。我都忍唔住停係門口到睇。跟著(扮個好恐怖o既樣)吾郎就問:「咩事!?」
吾郎:嘩~𤓓爆o即!
拓哉:唔係呀!好正呀!
吾郎:你究竟偷偷地睇左幾耐呀?
中居:吾郎,你今日目訓晝覺o即~
吾郎:o下!乜見到咩?(驚)
慎吾:係呀!坐係梳化到,擎大個口!工作人員叫我地o黎叫醒你,你一醒就叫「𤓓呀」
吾郎:邊個想俾人見到自己目訓覺時個樣o架?
中居:好可愛呀(扮吾郎)
吾郎:平時有少少聲我都會醒o卦~好似D鐘行緊個陣咁我都會醒
中居:咁即係唔駛目訓o即~
拓哉:我冇份睇呀!
吾郎:木村睇我又唔介意喎!
慎吾:引誘你呢~不如Share一間房?
拓哉:點解我同吾郎?
中居:因為你唔會望住佢目訓覺個樣咯!(望著剛)喂!你睇緊乜呀?遊魂?
剛:唔... 睇緊個天有舊雲經過...
中居:你知唔知我地講緊吾郎的壞話?
剛:知!我隻眼望住個天o即,右耳聽緊o架~!
中居:右耳入左耳出呀?
(剛離咪講o野)
中居:做乜呀?
慎吾:喂!對住個咪講先得o架!
中居:你係咪又飲醉酒?
草:....
4人:對住個咪呀!
拓哉:你係咪係個心裡面諗「點會飲醉呀!係咁流哂D汗出o黎」
剛:我咪好似平常一樣。大家,開親演唱會都實high架啦~!
慎吾:Paripia時「1, 2, 1, 2 Frustration...」個陣,拜託哂你啦!大佬!
剛:o下?又講呢D?
慎吾:大哥大,拜託你呀!
剛:喂!好收聲咯喎~!
慎吾:連續兩日被大佬省呀!13萬人面前!
剛:你叫我大佬即係玩我o即!
(慎吾大爆笑)
中居:事到如今你先發現?
拓哉:剛,你呢排好多身體接觸喎~!
(除了吾郎,剛忽然逐個去抱抱,中居同拓哉當然閃得切,剩低慎吾狠狠地回抱)
剛(指住慎吾)你個衰仔!
慎吾(又再故意)大佬... 唔係呀!
拓哉:好似聽到D番薯係到話「剛,冇事呀?」
剛(求救)吾郎San~
吾郎:救唔到你呀(笑)







0 comments:

コメントを投稿