2007/12/02

沒有HALU的日子

吾班同學IQ高,阿広生日就去阿廣到食,沒有HALU在身伴的日子就去HAL'S到頂住癮先。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ハルズ,餐牌上$800一客和牛(沒寫明是否日本和牛),比各五星酒店更貴,知情的掩住半邊咀笑,實際上將價錢除以份量,比銅鑼灣和尖沙咀的居酒屋還要便宜。

見到Cream Cheese+魚肝這個毒舌女至愛的下酒小吃,又忍唔住叫,一湯羹仔賣$90。



焼霜帆立貝三つ葉大根サラダ $100

大根砌成城牆狀,用上了橄欖油來Dressing,有一點點Fusion味道,帆立貝有六件。



牡蠣フライ $100

旁邊的薯仔沙律味道和日本吃的一模一樣。



豚肉生姜焼き $120

食食下聞到一陣從廚房傳來的香氣...冇作大,因為呢到Open Kitchen啦!睇住老細親自落廚,心諗:「咁好彩?莫非係我個豚肉生薑燒」係,就係咁好彩,真係老細親自煮。



用的是伊達的赤豚,份量,差不多是和三昧的雙倍,還要加上意粉,一碟根本已是二人份量,尋常人等怎會還有胃納。

兩個明太子お握り+味噌汁 $50



祖師奶奶教導,呢個世界上冇貴或平,只有抵食或者唔抵食,同CWB比,呢到梗係貴;同中環比,平到笑。至於好唔好食,一要睇你同邊個食,對住個唔識趣的,背脊骨落;二要睇心情;三要睇環境,專心聽隔離檯講緊是非時,食左咩都唔記得架...!



0 comments:

コメントを投稿