2008/01/08

同事三分親

「切開哂,點知佢係咪真係金鎗魚呀!?」

「吞拿魚係深水魚,好大機會中水銀毒,唔好制...」

「大肚婆唔食得海水魚個喎...」

「車!都唔知會唔會加左一氧化炭!」

「點知佢係養魚定釣番黎架...」

「日本最近咁多假野,都唔知真定假!」

「唔係游水魚邊到好食!」

「我打算餵人奶,唔食得...」

「食十件都夠買張機票去日本啦!」

「沙甸魚好味好多,起碼鮪都中意食沙甸魚。」

「魚生?肝炎?」

「一人得個一件拖羅,攝牙罅咩!」

「你請我都唔去,我至怕排隊...」

「我就覺得和牛好食過TORO哪!」

「迴轉咋喎... 都唔係正宗壽司,我情願去銀座食。」

「年紀大,唔係點食得油...」

0 comments:

コメントを投稿