2008/01/30

無間道



昨晚見到有人外賣三盤壽司,玉子、三文魚、蝦、油甘魚、魷魚、太卷,再加四小碟,盛惠二千九。(*°ρ°) ボー

真笨,做乜唔去六叔去個間,LUNCHお好みセット14件自選只係$148,一樣有金目鯛喎!再唔係,8件自選$98,要像六叔般做個成功人士,第一件事是懂得「精打細算」。

吸星問毒舌女何以位於尖沙咀和銅鑼灣兩個地區的鮨屋,中午的價錢往往只是晚上的三分一甚或十分一,不只一間如此,多間如是。競爭激烈嘛,食材質素不一樣早已人所共知,當然還有一些不為人之的秘密。

A店,算到盡,鮪皮不能吃,但鮪皮黏著的肉可以吃,徒弟仔,日日拿著茶匙在刮,刮起的肉拿來做ネギトロ(碎蔥拖羅)。

B店,老闆吩咐,所有貨都係錢,從上到下,包括大廚,一律不准試吃。

C店,中午的食材厚度,是晚上食材厚度的三分一,飯量,則是四份三。

D店,LUNCH行「黏貼式」,做好數大盤飯團,食客劃完紙仔,師傅便把帶子呀、三文魚呀,逐一貼上去。

究竟是食客搵了著數還是鮨屋搵了著數?



0 comments:

コメントを投稿