2008/02/16

有朋自遠方來不亦樂乎

有朋自遠方來,不亦樂乎!

嘿... 唔係NAO,又唔係SHUN,更加唔係JUN。等佢地拍完戲先毒舌女先請佢地食飯啦!
係啦,又係去老舖啦!老舖D老伙記真係好大細超!(怒)

見到美女就招呼殷勤,不斷沖水倒茶,劃了四個點心已經截停我地,唔好浪費喎!唉... 毒舌女平時去,打開個茶壼蓋,D老伙記一個二個拎住個水煲直行直過,點心紙劃完舉手十五分鐘都無人睬我ヽ(`Д´)ノ

美女友人低聲問毒舌女食咩好,老伙記明明背向我地,離檯九丈遠都飛奔過來,「叫我呀?」

抗議!抗議!抗議呀!p(`ε´q)

叫了這四個點心便被人截停,蝦仁荷葉飯、淡水鮮蝦餃、釀豬膶燒賣、山竹牛肉。

你話邊到會飽丫?再劃劃劃劃劃劃...

最後來的兩個甜點最精采。

第一個是棗泥雪酥餃,樣子普通得很,但個酥皮好好味,仲有熱呼呼的棗泥,吃下去,呵!笑不攏口ヽ(゚`∀´゚)ノ 幸せ〜〜〜〜〜!


第二個是吉祥如意卷


唔~~~點解好味得咁緊要?\(^▽^@)ノ
美女唔捨得,慢慢揻,一舊分成十啖食,整夠兩張相俾你睇


總之22日前去都仲有得食,過了元宵恐怕就沒有了。

食完走去三碌LINK,呵呵呵... 又係到買買買!還有... 真的很多謝美女送我的手信...下次番來個餐,唔好忘記叫埋我呀! ゚.+:。(ノ^∇^)ノ゚.+:。

Gratulera med dagen!
講定先,驚唔記得呀... ^^;





0 comments:

コメントを投稿