2008/02/19

一期一會

和食無定時的B難得碰面,下午茶時段正宗和不正宗的日本料理都休息,於是去了「沒有迴轉的迴轉」。短短30分鐘內看到兩幕精采的場面。

先是來了一個女子


 「唔該... 我要外賣下午茶餐。」

「小姐,唔好意思,我地冇外賣...」

「我係到下午茶,同外賣下午茶有咩分別先?而家又唔係要你送,我而家自己黎買外賣,有咩問題先?你冇盒咩?依家我自備環保盒喎。有生意唔做,你地都黐線架!」
騷動了十分鐘後,女子氣衝衝的沖出店外。

又再十分鐘後,聽到奇奇怪怪的日本語

「... Ore no Nihongo jyo zu ne... 我唔係黎食野架,我路過咪入黎睇下你地請唔請得起我囉... 咁你地究竟出到幾多人工丫?你出一個價,我認為合理,咁咪黎試下做囉!你出唔起我就梗係唔DO架啦...」

「先生,目前我地有足夠人手,唔需要請人住喎...」

拍戲?





0 comments:

コメントを投稿