2008/02/20

由月燒肉居酒屋

BABY BANG! BANG! BANG!
OH! バカづらで
海パンで 国際線載っちゃって~♪

♪└(^^*)┐ ┌(*^^)┘└(^^*)┐ ┌(*^^)┘♪


毒舌女今晚心情超~HIGH呀~♪ほっ!!\(^o\) (/o^)/はっ!!破例點名寫食評啦!

點解?因為竟然係「由月」聽到SMAP隻BANG! BANG! BANG! 喎... 係咪要高度表揚一下呢!? ヾ(´▽`;)ゝ ウヘヘ

「由月」是日式燒肉居酒屋,雖和新高麗同一集團,但裝修風格到食物質素以致背景音樂,都以為自己身在鄉下。和盛八、和宴的風格類似,奉上的是濕毛巾,不是濕紙巾,這個已經跑贏○八,有頗多廂座,坐得舒適,也比較有私隱。

燒肉的選擇種類也多,有牛雜盛合(牛心牛胃等),日本國產牛肉有神戶A5、鹿兒島A4;不愛日本牛的可吃安格斯;不吃牛的可以選擇豚肉或海鮮類。因為是居酒屋,也有爐端燒、天婦羅等選擇。


牛油炒鮮露筍
生菜比較好味D!個沙律汁好醒神,最重要是生菜不是冷冰冰的 ^^;



蕃薯和日本南瓜天婦羅
友人愛吃かぼちゃ, 三片裡毒舌女只吃了一片,都忘記是甚麼味道!
但那個蕃薯(?)むらさきいも真係正正正!(^^)b



厚切牛舌岩鹽
呢個又係グッ!グッ!グッ!d(^0^)b
雖然有神戶牛舌,不過選了價錢只是一半的不知那裡來的普通厚切牛舌,
非常的有牛味,燒得耐也一樣的勁好味!



上牛肋骨(上カルビ)
唔係好記得餐牌上中文是否叫做牛肋骨,好像有五款吧,
都是醃過的,有果汁味、味噌味、山葵味... 選了感覺上沒那麼醃過的黑胡椒...
結果毒舌女吃了一片後,後來的一邊燒一邊把胡椒踢到爐底去。



安格斯一口牛
友人愛吃一口牛,貪其有嚼勁,毒舌女沒有甚麼所謂,反正沒醃過的都吃得下肚。
這裡比其他店切得比較細一點,都好,如果燒得過熟,大概會跌到爐底...



鹿兒島A4牛
真係一放到爐上便知道是不是真正日本和牛!
一燒,油便往下掉,火當堂猛烈起來,仲敢叫神戶牛!?
燒到五成熟(Medium Rare)剛剛好! d(゜ο゜)



辣汁大蒜萵苣
總之就係生菜、大蒜加一個韓國辣醬...



要黎做乜?就係咁囉,嫌D牛肉肥嗎?將D生的大蒜包係生菜到...

天☆下☆極☆品



毒舌女點解叫做毒舌女?因為佢中意食生洋蔥生蒜頭囉!ヾ(@^▽^@)ノ わはは 

由月 尖沙咀漆咸道57-59號金馬倫中心2樓(晚上十點至凌晨兩點有八折)

食飽飽行番出去金馬倫道,咦... 係獨孤樓下見到伊呂波個大招牌,終於來尖沙咀開檔了嗎?去左九州那個左門神,夜晚又多個地方選擇噢!





0 comments:

コメントを投稿