2008/07/12

華山論劍【J校同人MV】vs 異色本能寺

都話呢條村好多小偷,毒舌女就係其中一個,談美傳俾小木,我係小木到偷過來。不問自取,是為賊也,但實在太好笑了,笑到眼淚水直流,至驚係老校突擊殺片,快手快腳公諸同(人)好。先偷後奏啦!

先此聲明,此乃J記同人MV,心智未完全成熟者敬請找心智成熟的陪同收看。

【華山論劍
出演■堂本光一・堂本剛滝沢秀明今井翼
友情出演亀梨和也赤西仁山下智久生田斗真・大倉忠義
排名不分先後,如有遺漏,敬請補充)










http://www.youtube.com/watch?v=qq4BxWpKMjc

題目絕核,剪片厲害,原曲吹簫個段搵到阿仁客串,服服服服服服服服服服


有看義經的話,某些鏡頭的感受會特別深,尤其係阿翼勇射當年尚是阿P女友的MAKI一段。比較遺憾的是欠了S班以前年年在新春かく芸大会的片段。


記得一定要校到最大個Volume黎聽呀!


謝謝談美再找來另一套大製作!

【異色本能寺】
出演
木村拓哉・堂本光一・滝沢秀明・山下智久
友情出演谷原章介・岡田准一・丸山隆平・長澤まさみ・唐沢寿明
排名不分先後,如有遺漏,敬請補充)









http://www.youtube.com/watch?v=DUt0ilbB-Wc

長澤まさみ只不過係做阿P個側室,乜仇都報哂...




V6
Kat-Tun KinKi Kids TxT NewS SMAP 関ジャニ∞ 關八



0 comments:

コメントを投稿