2008/12/04

脫哪脫哪!

脫呀!!!!!!!!!

等了十四場,今晚終於等到大佬脫呀(淚)!

前年去到大阪,大佬已經脫了,今年竟然要等到最終站才肯脫................帽!

一開場從頂吊下來時,紅色格仔帽已經不翼而飛,仲以為吊落黎時頂帽跌左,點知燕尾服、白背心,波波衫,頭頂都一樣只有寸草而冇帽!

最衰MC時那四個興奮過龍,笑到大佬臉黃,搞到後半截毛毛衫、牛仔衫同閃石TEE,大佬不肯再脫。

今晚的MC真的好特采,個個交足功課,扮哂無知,可憐的大佬... 還有村爸扮王子在樂屋練習Still You時爬下爬下個樣,王子仲一時口快話「最終日」,又被人取笑到臉黃。

啊啊啊... 還有名古屋版的STYLE變了做加強版,這次看得很清楚了,肥仔一手「的」起泡菜人,打完側翻後,送多一個著數給來札幌上課的同學,肥仔躺在地上,讓泡菜人做了一個精采萬分的バク転。在名古屋時,泡菜人老是偷偷瞄著肥仔跟他做動作,今次泡菜人練習得非常純熟。



惟一比較擔心的是大佬自嘲年紀老大的「筋肉痛」,王子轉完三個圈大佬先轉到個半,飛腳起唔到,落樓梯就要左腳著地先,毛毛衫時已看得很清楚及膝褲下紮行哂,アンコール時索性不換長褲讓大家看清楚褲下有褲。

M看得好清楚喎!

梗係!山頂第一行,冇花冇假,有相為證。

講真,山頂第一行幾好睇,除了看不清表情外,看到好多其他課堂看不到的舞台設計特色。最衰沒有DV在手,否則M可能收場外訂金收到手軟。

札D開張以來便在此上課,今回才發現西GATE。



摸黑上路。



沒騙你,M不是富貴學生,所以坐山頂第一行。



札D改裝中?中間那數個BLOCK不是正常的。



座席果然如鳴金收兵所料一樣,只是那個FG走火通路變了做GH。








0 comments:

コメントを投稿