2009/09/12

國皇出巡裏物語之下集

等呀等... 終於來了一團人,為數約有十多個,人人身穿黑西裝。

毒舌友:「呢D又係咩人?」

毒舌女:「事務所請番o黎o既CQ囉,你睇,西裝個袖全部套了唔同顏色的圈。」

毒舌友:「嘩!一個二個咁似D牛郎o既!金毛,削哂頭,仲要抆哂眉,搽哂粉!臉青口唇白,恤衫頸喉鈕又唔扣,前晚都唔知蒲到幾點咁,仲要個個咁鬼矮,都唔知有冇160,有咩事起上o黎靠佢地就死得人多啦!」



毒舌友:「Stanley Team個個都大隻過佢地喎!」

毒舌女:「肚腩丫嘛!」

來了黑衣人後,平頭裝似乎略為收歛,由得黑衣人的大佬指揮。

黑西裝群拿起繩索,分站四角,圍成一個圈,欄內的春雨,有點像待沽的豬。

黑衣人大佬大喝:「前排八行全部跪下!」

今天,國皇從江戶來到尾張出巡。

人群紛紛下跪,繼續等。

奇怪?為甚麼不是十行,不是四行,偏偏是八行?這個八行算是Arena嗎?

一個穿裙,年約三十的黑鬈髮女子,從後牽著一個又一個的二十代的金髮女子大模斯樣來到最前列插隊,原本排第一行的立刻變了做第二行。

毒舌友:「係啦係啦,頭先你未到時呢個女人已經係到,佢識平頭裝o架...」

毒舌女:「好明顯佢係帶位啦...」

毒舌友:「有冇搞錯呀?呢D人肯定剛剛先到,點解會帶佢地企前面o架?莫非係『阿嫂』?」(註:劉心悠主演的電影《阿嫂》)

毒舌女:「邊有咁多個阿嫂!? 企埋一齊,唔大打出手咩...」

升降機門打開,步出來的卻是JR的藍衣人。豬群低聲發出不滿的嚎叫。這時帶位又牽著一個40代
手揹大袋穿著西褲的黑髮女子排到前列。早上六點來到排頭位的已被擠到第三行,九點來到一個男生站著,即是已被擠到第十行之後。

毒舌友:「啊... 呢個女人好明顯係春雨,但個班究竟係咩人?」


毒舌女:「可能係傳說中的尾張裏組織...」
毒舌友:「唔通幫襯佢地買飛送出國皇出巡第一行門票?」

如果你熟讀毒舌女的網誌,大概知道尾張
裏組織的勢力有多雄厚,備註一下,尾張裏組織連教主喜爺也不放在眼內。喜爺出巡到尾張巨蛋,裏組織兜口兜臉拎住門票問他十萬要唔要。

五輛斗篷馬車來到,停在門外。這時,平頭裝和他的隨從已退到電気屋的門前,眼尾剛好睄到黑衣人的大佬和平頭裝在竊竊私語。分明是相識嘛...

躲到電気屋的門前位置最近,應該看得更清楚?呵呵,不可能,一團是兵又是賊的人會阻住你的視線。

今天,是國皇從江戶來到尾張出巡的日子。

國皇們從升降機出來,坐上斗篷馬車,一列目的已經不受控制,衝了出去。
日期:平成20年11月26日(水曜日)
時間:11:50
故事完結。
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

噓我?

咪住。

前篇都說了:「
聽故事的人想知道真相,說故事的人只想故事繼續流傳下去。」明年一月若然有幸去到尾張,請告訴毒舌一聲你又看到甚麼。



0 comments:

コメントを投稿