2009/09/14

老虎頭上釘虱乸【下集】

「喂!網上痕呀?點解我個個月要俾成千蚊月費o架?我當日只係想睇Past TV,個Sell屎話又要裝咩網上痕先睇到,咁我先Join個喎,依家究竟我行緊個咩Plan...」

「閆生,你一直係用開網上痕6M計劃,月費係$180,另外Past TV個月費係$35...」

「係丫,我都記得呀!咁點解依家個個月要交成千蚊?」

「閆生,因為你個郵箱有過萬個File都未清理,超過了你個Quota,所以每個月要另付儲存費,如果你個郵箱清理左就唔會再有Over Charge...」

「我個郵箱點解會有過萬個File?我都唔用電腦,點解會有郵箱?」

「你一Join網上痕時就會俾個郵箱你...」

「我連我個e-mail係咩都唔知,點解會有過萬個file?」

「唔... 呢個我地唔多清楚,但係如果你清理左郵箱裡面的File,收費就會回復正常...」

老總就和社長就去幫忙看看大閆生個郵箱為何有過萬個File。

老總:「閆生,你用左網上痕幾耐呀?」

大閆生:「都有成五、六年...」

社長:「五、六年都冇清理個郵箱,又難怪會有過萬個File係到。」

老總:「閆生,你有冇俾個電郵地址其他人呀?」

大閆生:「就算有,我都係俾公司個電郵地址,又點會俾屋企個電郵地址人?」

老總:「而家你個郵箱裡面o既,全部都係廣告o黎...」

大閆生:「點解會有廣告?一定係網上痕將我個電郵地址賣俾人...」

社長:「奇怪。點解閆生個郵箱冇上限o既?照道理,咁多郵件會爆個喎,爆左打回頭就唔需要再收額外費用啦...」

老總:「社長,電郵過濾要收錢o架,閆生如果冇要求過電郵過濾,咪一直收垃圾電郵囉...」
大閆生:「我唔知,總之我當日只係打算睇Past TV個財經台,佢地話送埋個上網服務俾我,我話左俾佢地聽我屋企冇電腦,佢地話冇問題,唔用電腦都可以睇到財經台,但係因為要拉線入屋,所以要收服務費,每個月$180...」

大閆生再打電話講數,最後Cut線大罵:「佢地竟然話唔清理個郵箱係我個責任,企硬冇得退,唔通要我打電話俾KS呀?」

老總:「閆生,我諗就算打俾KS都冇用,你都知間公司唔關佢事...」

大閆生:「佢地當我羊牯!」

社長:「閆生,你放心,呢件事你冇錯,係佢地誤導你,而且,你個郵箱不可能冇上限,如果係咁,俾人Send過百萬個File黎咪好唔掂,我同你搞掂佢,要佢地退番先前收多你的費用...」

大閆生:「咁麻煩你...」

老總:「社長,你唔係打算出古蠱招,將D垃圾電郵寄番哂去網上痕個CS呀?」

社長:「放心,呢招冇用o架,我會搵有勢力人士去搞掂佢...」

老總:「吓... 」


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


社長打電話給他的波友官員甲:「就咁,我老闆被網上痕咁咁咁收費,你地係監管機構,想問下有咩方法...」

官員甲聽取事情後:「咁都得?好陰毒下喎。放心,我同你Check下咩事先...」

三日後,社長正和老總又去飲咖啡之際,收到官員甲的電話...



「你放心,我地一定會跟進呢件事,因為我都中招,而且我地個Department,個個屋企裝左網上痕同Past TVo既,人人有份......」

結果,大閆生終於收到退款,不過換來的是另一紙合約。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


以上故事,純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。



0 comments:

コメントを投稿