2010/11/25

Are You Smap?



友:「我今年絕對唔會再幫人買o野。」

毒:「Why?」

友:「舊年我去東京,問某某某要唔要幫佢買啦,佢話好呀,聽到我話收港紙,佢問我收幾多,我話找贖咁麻煩,十算啦,佢立即改口,『都係唔駛哪,我有朋友都去日本,佢會幫我買哪』。十算都唔係多啫,賊船買本雜誌船版都唔止收十算啦,一年前,Yen兌港紙都成八個八喎。」

毒:「某某某買好多咩?」

友:「唔係呀,買三千Yen之嘛,差額都只不過三十蚊。佢唔諗下我要係零度下排通宵,仲要幫佢抬番o黎。駛唔駛咁算呀!? 佢唔諗過永無下次。」

毒:「小兒科啦。我同乜乜乜飲茶,埋完單佢先至話:『我冇食過山竹牛肉喎,又冇食過帶子燒賣,同我減番佢啦。』嗄?成七個人去飲茶,梗有人食多D,有人食少D,點除?點減?如果你一早開枱時同伙記講話分單就話啫,埋單後先計......」


追記:
箸套樣子改變。



0 comments:

コメントを投稿