2011/09/09

引越後発見

在鴉烏找尋自己的一篇網誌,結果出來,Click進去,卻自動彈回出來,看看日期......




Oops............ 怎麼全都變了1970年?

大家明白為甚麼我要搬家了沒有?

為甚麼有些人找到?

又為甚麼有些人找不到?





有趣的是「毒舌女」這個形像太深入人心了。

再來看看這個新居探訪者的資料。







有甚麼結論?

結論就是到底Blogging這回事,是否真的適合手機用戶?






9 件のコメント:

  1. 唔係bor 我係用手機gah
    特登用手機留個言先 :-P

    返信削除
  2. やっと見つけた。
    餓左幾個星期冇M姐blog睇

    返信削除
  3. M姐,是你嗎?

    返信削除
  4. 我都留意到blog搜尋出錯呀,不過去category 條link 度搵就無事。
    我有試用手機版,但係用手機既話,回應意欲大大感低,而且,我唔信你用手機出網誌,印象中用手機無咁詳盡同方便。

    返信削除
  5. 我來報到先,我係熊貓浪子 ~ (暫住版變永久版乎?)XDDD
    得喇!!!

    返信削除
  6. @Jさん@卡以安さん@takuyakwanさん@pandaさん 慘!幾時變左做老大姐,又幾時變左做老餅充饑?(><)

    @bellyupcatさん 對手機用戶來說,回應這邊方便過那邊。如果用電腦,就差不多,但那邊不容許匿名留回應。唯一不方便是我回你地時唔能夠一一對應。不過那邊的新版,回應依然有問題。

    返信削除
  7. M 姐 ~ 終於搵到你啦 ~~~

    (內牛滿面的魚頭字)

    返信削除
  8. 毒舌女的確深入民心~ 我都係search毒舌女成功發現M學姓新居~ YEAH~

    返信削除