2012/08/15

局地豪雨

一覺醒來,打開手機一看。

嘩! 
JR:いつも通り死亡。
南海:生きてます。
阪神:生きてます。
阪急:京都線終了。
近鉄:近鉄京都線死亡。
新幹線:京都ー新大阪×←New!
京阪:全線×


一段時間,所有往來關西線全部停駛!

前代未聞。



看電視,才嚇壞。



明日之後?



黃河?



阪神大震災時都沒停駛過的京阪,最強神話終被這一場豪雨打敗。

平常即使是人身事故,只有京阪可以在15分鐘內收拾乾淨,無事一般繼續行走。京阪竟然宣佈停駛,關西人人驚呼,情況就像,魚翅從天上掉下來,港人都一定驚叫一樣。

睬睬睬睬睬!

其實不只大阪京都線停駛,連大津去金沢、新幹線的大阪去名古屋,都暫停了好一段時間。



發電郵慰問住在三層樓高的枚方友人,懶懶散:「水,確是浸到上我家停車場的天花板,京阪停駛倒好,今天無端端得了一天假期,不用上班,可以繼續睡覺。」

這是「天塌下來當被蓋」的老好關西人。(_´Д‘) あぃ~ん





13 件のコメント:

  1. M姐,請教一下,以妳的經驗,如果要在日本逗留超過六十日,用什麼手機plan最好最平呢?

    返信削除
    返信
    1. 要看你用手機做甚麼,讀書?去玩?就算週遊列國,去田舎?還是都會?ド田舎,甚麼台都收不到,也根本用不著,有些人要和別人分享網絡,又有些人要邊行邊看電視,流量不同。如果逗留長至一年,直接上台簽約可能更平,但又要研究那款手機最好最抵,又要視乎在不同時間推出的Plan各自著數又不同。

      削除
    2. 只是去東京都上course,大約十個星期, 只係想可以打番香港和用手機上下網咁, 之前上網search過如果在機場租手機係唔抵(好貴哦..), 但用prepaid service (softbank果類)又要用ARC, 所以都幾煩下.

      削除
    3. 試下emobile同b-mobile的Prepaid?

      削除
    4. 契約なし的話,bmoible的1GB定額應該最適合,我覺得

      削除
    5. Pace兄,但b-mobile的1GB現在改了做14天,十個星期的話仲貴過emobile。其實最抵的話,可能係買新機上台然後解約,手機就賣俾場 ^^

      削除
    6. 有日本地址梗係用返原裝30日版本啦 XD
      十星期可能都係攞短期滯在,未必有外国人証上台喎

      削除
    7. M姐, 買新機上台然後解約?! 願閒其詳.
      另我有日本地址(因公司幫我租leopalace), 有幫助嗎?

      削除
    8. 看你持甚麼簽証入境,即使不可以,まあまあ〜如果有人幫你搞,咁無乜話唔得o既... ^^

      削除
    9. Angie...計錯數,b-mobile第一次上台時計14日,之後Recharge係30天2,980円。假設你60天,即係要Recharge兩次及買卡的一次,都仲係平過你租機或買機。

      削除
  2. M姐, 已用b-mobile搞掂了.
    一開始用佢地果張for vistor用(only 14日, 3,980円, 不用打電話開通), 之後用回佢地一個月果隻(30日, 3,480円, 要打番上去開通, 仲要係mobile phone call).
    至於phone call就真係冇辦法了, 因為問過知你旅遊visa基本上唔鬼show你, 所以只有用skype了.

    返信削除
    返信
    1. 點解要轉Plan?乜唔係可以用2,980續一個月咩?

      削除
    2. 因為2,980果隻只得300k download, 之前用過唔好話skype唔得, 連用地圖找地方都覺得慢.

      另外, 佢有隻叫做 talking fair既sim card, 有number跟, 可以上網買, 但開通手續竟然要你scan你既arc 或日本id card之如此類上去佢地果website, 仲諗住可以偷雞...:-p

      削除