2014/01/30

I ♡ Kitty!!

新書上架,第一時間衝去書店抱回來。



Kitty,假如你還未知她是誰的話,在這裡介紹一下,她是目前唯一長駐日本藝能界的香港記者婁吉瓊。

香港很小,作家多過記者,記起BLOG界有一奇葩,自稱美男兼日本專家兼藝人的作家,當年曾在鴉烏扑上發表過無數失實言論,其中一事,便是J家肖像權事件。

I ♡ Kitty,不是因為她是SMAP飯,而是她是說實話做實事的人。

日本藝能界不能說的內幕,例如老校打壓傳媒的真實情況,日本傳媒永遠不會報導出來,此回終於由一個海外人以記者身份揭開神秘的臉紗,讓一眾非J家人得悉真相。

除了J家,還有AV界的背後故事。

日本人對韓流入侵有多愛?又有多恨?

重點是,Kitty不只是分享個人的經歷,同時記錄並分析了一個時代的變遷。

如果你好奇,或八卦,或好學,或關心,或求知,或求真,趕快把書抱回家。





駐日記——日韓藝能新明解 by 婁吉瓊
發行 明報出版有限公司
ISBN 978-988-8207-09-1




18 件のコメント:

  1. 之前有買作者的另一本"理解不能, 日本流行語100選", 好好看.

    返信削除
  2. 自稱美男兼日本專家兼藝人的作家 <- 好想知係邊個啊~! 有冇多啲TIPS??

    返信削除
    返信
    1. ↓ 應該知道是誰(⌒▽⌒)

      削除
  3. 忍不住立即買了,絕對值得珍藏! (如果J家倒下來的妄想篇會心微笑中~)
    沒有KITTYさん的BLOG真寂寞呢~

    返信削除
    返信
    1. 也許你已忘記那件事,但我一看KITTY本書時又想起那個月金戈戈男(⌒▽⌒)

      削除
    2. 我好似有少少印象... 是阿剛任俠時期某位在月光報有專欄的權威乙謬論嗎?
      P.S. 想問kittyさん的facebook是否不公開? 沒有她最新資訊及日娛點評(+名詞更新)好寂寞...
      P.P.S. 流行語邊度有得賣? page one唔見~

      削除
    3. 你好心講佢知,佢仲狂鬧,典型思覺失調者,難得竟然有出版社同佢癲,問世間,公平為何物。

      Kittyさん的FB好像不公開,反正沒有甚麼點評(爆)我問問佢邊到仲買到流行語再話你知。

      削除
    4. 顏色先生同某權威甲一樣, 仲可以大模斯樣做權威點D唔識嘅人, 我冇眼睇, 呢個世界需要KITTYさん為哈日族以正視聽!
      (我個人認為嘅點評, 都係KITTYさん採訪手記呀, 夾雜住睇戲之類呀, 以前BLOG有果D呢... 不過不公開就算了... 流行語我只肯定PAGE ONE冇...誠品真係幾得意, 唔係廣東話幫但係入咗好多奇怪嘅香港書XD)

      削除
    5. 佢呢D接受唔到外界批評又想係娛樂圈生存D人,由佢囉,佢唔好真係以為讀者就一定係FAN屎。

      你試下e-mail問Kitty。明報個網站有佢個e-mail

      流行語本書可以係明報個網站買到 https://books.mingpao.com/cfm/bookinfo.cfm?TitleID=4228 (所以係都拍大碼頭)

      我不喜歡現在的誠品,好多好多年前係台灣仲係小圈子時比現在有品味得多,現在只是順我昌者,逆我者亡,同黎蘋果集團無乜分別。

      削除
    6. 在商務買到了!原來在語言學習區XD

      削除
    7. 網上買,平D噃

      削除
    8. Full Version要等
      http://www.youtube.com/watch?v=Q8xE1SaxQOQ

      削除
  4. 已入手。誠品無,page one個姐姐好醒,一間立即係書櫃拿一本出來。好專業!

    返信削除
    返信
    1. 誠品向來都唔係廣東話幫... ψ(`ー´)ψ

      削除
  5. 兩本書我剛在昨天灣仔大眾買到.

    返信削除