2014/04/29

意欲排行榜

今季最後出場的是豚局日9的ルーズヴェルト・ゲーム(羅斯福遊戲)。



未看過原著,單憑第1話還未看透拍攝方向朝那邊走。對於那些咬牙切齒半沢式的演技,眼睛很累。池井戸潤做很多Research,很多細節都充份反映現實,只是經過電視台處理後,劇本是否走樣,已不是作者可以控制。

是時候處理一下追看意欲的排名。

❶大川端探偵社
❷The Long Goodbye 
❸MOZU
❹BORDER
❺Bitter Blood
❻愛麗斯之棘
❼羅斯福遊戲
❽以弱勝強(弱くても勝てます)
❾SMOKING GUN
❿極惡亂暴者(極悪がんぼ)
⓫死神君
⓬White Lab
⓭花咲舞が黙ってない
⓮続・最後から二番目の恋
⓯我的紳士時尚(俺のダンディズム)
⓰First Class
⓱黑社長
⓲TEAM
⓳なるようになるさ。
⓴刑事110キロ

亀社長說現在是戀愛劇的退潮期,這可好,經典如LV、LG、BL都不會重拍,省得像HERO變樣觀眾不知所措。



13 件のコメント:

  1. 太好了, 如果LV拍續集換女主, 我會更加咬牙切齒去台場斬社長! XD (抱歉我不是木松派的...所以現在的心情跟主流有點...不同~)
    其實... 如果不是有人當年說太多(爆) 然後HERO對木松派的意義又咁大, 本身HERO多年後再拍續集也不是不可以的, 看看美味老天王都可以拍續集... (不對, 那個只是SP, 但其實如果朝日有心有力, 老天王復活都得!) XD

    正題, M姐看了那麼多太厲害了!
    上野+澤尻令人想起澤尻會~

    返信削除
    返信
    1. 沒關係,我也不是木松派,只是對於阿部ちゃん被飛很傷心【ノ_;】

      削除
    2. 阿部ちゃん太貴喇, 上次CHANGE已經係壓陣... 今次...
      雖然我總覺得除松隆子之外其餘舊MEMBER客串機會唔低,包括阿部ちゃん?(火上加油)

      削除
    3. 唔知係貴定係因為兩套戲係身,再加埋羅馬浴場宣傳。我而家唯一担心係末子......

      削除
    4. 末子--> SMOKING GUN? 我可以話我真係頂唔順西內瑪利亞嗎?
      套劇都拍完了~

      削除
    5. 不計沒有存貨的吃貨,Ocean 11,世盃,27h,還有蟹蔵(雖然蛯蔵說蟹蔵未必來),ナツコン點算?

      削除
    6. BTW,Cyzo那篇文章有問題

      削除
    7. 的確比較擔心他會過勞死(爆) 希望耕史君支持他(?)
      CYZO邊篇? HERO定二宮和也?

      削除
    8. 定係話SMOKING GUN為HERO攝檔?
      -->呢個梗係有問題啦! 當日FRIDAY係同時傳水十同HERO2
      木村FANS係應該向尾野真千子謝罪先啱(爆)

      削除
    9. J女士派・I女史派,唔明作者點解將卡通分左俾J女士

      削除
    10. 我見近年卡通同A團玩得咁開心
      以為經過09-10年之後佢地又再被J女士收歸添? 乜唔係咩?

      削除
    11. 有少少複雜,因為涉及兩個已離開的成員...

      削除
  2. 八卦都係粗略分嘅啫,卡通而家肯定唔係I女史囉~

    返信削除