2014/05/31

プラトニック

プラトニック,Platonic,柏拉圖,一種戀愛方式。

本來打算看第3話後才決定寫不寫上BLOG的,等不了。

不因為野島伸司,不因為中山美穂,不因為堂本剛,而是因為Billy Joel。

堂本剛是極出色的演員,眉毛也曉做戲,如果當年棋魂日劇化,進藤光一角人選非他莫屬。
 
人人都說他配中山美穂像母子,不像母子那來矛盾?那來戲味?

再說如果配另一個和中山同年代的某女星,柏拉圖不如改名做「安倍晴明降魔記」!?



不知誰決定選用Billy Joel的The Stranger和Honesty做主題曲的。堂本剛的ホームドラマ(中文譯名忘記是甚麼)主題曲是Gilbert O'Sullivan的Alone Again Naturally,也是選曲最貼題的其中一次。ホームドラマ的編劇是岡田惠和,戲裡洋溢著一片70年代的心情。有說今次選Billy Joel的曲是編劇野島伸司,是耶非耶,沒有考究。

反正〜編劇也好,導演也好,演員也好,都是聽洋樂長大。咱家大佬一個星期一次Cyndi Lauper。

60~80年代的洋樂都很有味道,90年代有點勉強,2000年以後,洋樂消失了。

翻了一下,上一次Billy Joel在Tokyo Dome開演唱會原來已是2006年的,何時再來?



9 件のコメント:

  1. 難得佢終於肯正正經經做戲(雖然佢D惡搞劇我睇得好開心)
    套劇有D90年代日劇FEEL? 不過比黃金時段的劇有吸引力~
    仲有中山美穗個樣忽然變得好似伊東美咲~

    返信削除
    返信
    1. 節奏稍慢,有點未成年的Feel,希望野島唔好整到結局唔好太悲慘...

      削除
  2. 先輩, 我發現野島伸司過往很多劇本裏, 蠻愛用洋樂作主題曲, 例如Strawberry on the shorcake, 美人, 黄金保齡球, Pride, あいくるしい, Love Shuffle... 等等, 用上洋樂作主題曲, 其實蠻有感染力的說.

    終於等到堂本剛演回正常的角色, 當年看過他不少的日劇, 覺得他不是單是偶像派演員, 有一定演技實力. 但是, 近年那些什麼33分鐘偵探之類的戲, 實在提不起興趣看. 期待他拍野島新劇的表現呢.

    返信削除
    返信
    1. 非堂本剛飯但有聽說過33分偵探及天魔是他自己一手一腳參與企劃的戲, 可以當成搞笑節目? 雖然真的很惡搞, 但很羨慕他的創作力~

      削除
    2. 可能會得罪好多人,但我覺得J+最好戲的就係堂本剛,天生個種,所以我一直話佢係進藤光,唔係塔矢亮 XD

      削除
    3. 堂本剛我一直覺得佢好戲, 但被埋沒果隻... 我覺得佢可以平衡一邊搞笑一邊認真做戲丫? 定係要等「假如J+倒產之後...」???????--> 呢篇文前幾日喺TWITTER流傳, 我又諗起KITTY的整理了... XDDD

      削除
  3. 244 一直想做攪笑藝人嘛, 連我身為飯既, 其實都係捱晒33, 天魔其實我睇左半集.....
    好在佢仲會?/仲肯?/仲有人搵? 佢拍正經戲, 真係好滾動架.....嗚...

    我都希望唔好越嚟越慘.......第一集最尾尾, 唉...忍唔住拎紙巾了.......

    進藤光 <- 如果當年有拍就好了.... 又如果+grackt做佐惠的話, 其實好易變左攪笑戲...

    btw, 作為飯既, 看到先輩你這比喻 "所以我一直話佢係進藤光,唔係塔矢亮" <- 我又好滾動了........不能以言語形容, 滾動滾動滾動滾動滾動~

    返信削除
    返信
    1. Gackt做佐為唔會變搞笑,但如果ミッチ做就會變做笑片 XD

      一個做進藤光,一個做塔矢亮,天作之合。

      削除
  4. 塔矢亮 <- 最緊要佢個髮形要忠於原註!!!!! wah hahaha!!!!!!

    返信削除