2014/06/05

哈爾移動城堡

去年6月4日JR東日本的發稿說預計2016年春天後開始運行,今年6月4日再公佈會於2017年運行。

超大展望台



餐卡



還有酒吧



最觸目是這個複式+平式單位。



據說,Deluxe Suite有2間,Suite Room有15間。Deluxe Suite有兩種,複式和單式。



還有客廳和獨立廁所。



兩星期前JR西日本也公佈了新寝台,也是預定2017年投入服務,也拿來比較一下。

東日本的是複式車,西日本的是單層。

看JR西日本提供的動画,似沒有超大展望台。


https://www.youtube.com/watch?v=3fKpigQgcCQ

賣點是最高級的客室,剛好佔據一節車廂。



這個叫做Living Room。



浴室有Bath Tub,比東日本的豪華。






睡房和浴室之間有一個衣帽間,玄關處也有一個衣帽間。




不談市儈問題,只是像東日本的豪華寝台每次運行只能盛載34個客,到底要輪候多久才能成功預訂呢?








8 件のコメント:

  1. 我今日都有睇依段, 睇佢既設計圖片時真係呆左.....................
    先前睇番組, 見到依架 http://www.cruisetrain-sevenstars.jp/train_info.html 都巳經嘩嘩聲...
    ななつ星都起碼排半年, 人多仲要抽簽......新依架呢.........隨時waiting list 一, 兩年都唔出奇....

    返信削除
    返信
    1. ななつ星都仲可以抽,呢兩件未知

      削除
  2. 西日本嗰架有展望室架

    「両端の車両は展望スペース付き。最後尾ではオープンデッキに出られる。」

    返信削除
    返信
    1. 不知他們對展望スペース的定義是何,如果兩頭都係展望室,司機不知要坐那裡

      削除
  3. 展乜鬼嘢望,片中已經見到它不是電動火車,靠個火車頭去拉郁列車,點整車頭展望室,車尾就可以,而且受制於車頭動力,列車亦不可以太多卡

    返信削除
    返信
    1. 相比東西本,JR西日本比較求其,個動画俾人做,乜料都冇,未必可信,要等佢正式邀請傳媒先知。

      削除
    2. 你再睇多次留意下,好多路段是無架空電檻的,即是根本未實行電氣化⋯⋯即是焗它要用傳統動力火車頭

      削除
    3. 如果此車只在半夜行走,那就不出奇咯

      削除