2015/09/27

小明遊香港

三連休,神戸的小明說要遊香港。

要去威記食粥、IFC買鞋、在半山電梯Chok完再坐雙層巴士遊港島,行花墟撚雀買金魚,去佐敦美都下午茶、再逛廣東道石頭廠,回頭老尖坐船......



多美好的一個香港三連休假期。

可是,我不知道原來少了自由行來的香港,情況比銀座好不過多少。

金山「完全沒辦法,晚上十二點都一樣訂滿了」

興記「你嘗試五點半來等看七點有沒有機會」

新斗記「晚上十點來排也不能保証有位」

酒店的中式菜館不會滿座了吧。國金軒、欣圖軒、香宮......All Full。

緊急修改計劃,將小明的晚飯改做豐富下午茶加宵夜,那就可以跳走晚飯,但要下午茶吃得飽就索性連中午那頓也取消,加一個豐富朝食。

前夜,突然驚覺在中環的威記也可能三連休。看完最終回的まれ,打電話去威記,果然無人接聽。(不要問為何不去生記)

不要緊,小明的酒店在佐敦,還有老店彌敦後補。

少了內地自由行可沒少了東南亞和外國自由行,媽媽咪亞~門口三百人!幸好都是已經吃完準備離開的。

下午茶,即選不能予約去到即場取整理券的Sevva。

反正,那幾家酒店附設的高級茶餐廳既不好吃之餘還要髒得丟臉。

上午幾乎熱到溶化,下午卻來一場黃雨,平常要打架搶位的露天茶座終於冷清清。



Sevva的下午茶,鹹多過甜,比較接近亞洲人口味,可是小明嫌茶味太薄,呵呵呵~!



對牛肉超級 挑剔的神戸人也讚Burger就真的不簡單了。



毒舌喜歡的是Salad Kyoto on Cucumber(蟹子沙律嘛~毆!)和花瓜慕思。



但吃到全身汗毛直豎的卻是中間那個全不起眼的Cigar Wafers Cookies。



晚上,自是老好麥文記。

明天,繼續和小明遊香港。








6 件のコメント:

  1. M姐邊個係小明呀,完全get唔到呀 >.<
    好一句「高級茶餐廳」,M姐講完真係好入肉,讀酒店既我都無比認同!
    M姐如果想小明有特別體驗其實可以帶佢去樓下商場果間cafe, 要知道好多偽人成日都專登去果邊博忽忽一週影相,話唔到會係下期雜誌見到你地呢xd
    認真,如果想食英式下午茶,建議去repulse bay果間酒店,雖然都係M姐以前去過果間大堂茶餐廳既集團做,但環境真係無得頂!
    仲有就係去南區唔好行隧道,係老銅坐巴士行山路,D景真係嘆為觀止。

    返信削除
    返信
    1. 驚你地唔知邊個係小明,已經將小明張相放第一格噃,仲係未明!?

      削除
    2. 小明唔係Takki,小明要跟Takki條線行,所以先叫做小明(或者「少明」)

      削除
  2. M姐我讀書少呀,真係唔識邊個。
    不過比你咁講我即刻醒起世上還有谷歌大神,連封面間茶餐廳既404 not found網站都搵得到 (不過M姐貴為公主,谷歌都係將搜尋結果為你係第一xd)所以幾時都係站在巨人的肩膀上最好使好用
    https://goo.gl/62Rhcp
    ps 第一次睇依篇文我以為第一張相係專登用黎襯番個標題,而小明真係公主個fd

    返信削除
    返信
    1. 如果我唔係貪谷哥乜都搵唔到,我都唔會將個仆匿係谷哥旗下。

      削除