2015/10/06

賴布衣之人算不如天算飛行日記

賴布衣的飛行日記。



遲飛不是要罰航空公司錢的嗎?凖時起飛有甚麼出奇?

詳細就不寫了,除了大家樂有得看,水果日報也詳列始末。



毒舌不針對人,只針對事。

「你搭飛機會一個鐘頭前去機口咩?」

換成書面語「你坐飛機會一個小時前去閘口麼?」

會的。

平常我坐飛機都會一個小時前去到閘口的。

少則一個小時,多則兩個小時。

你試過飛機提早起飛的沒有?

我試過很多次。一般不是早很多,大概都只是10〜15分鐘,有一次打風也只是提早25分鐘離地而矣,機長還會感謝乗客合作提早上機,於是他可以準時(或提早)起飛,也就可以準時(或提早)降落。

不過,這不是我一個小時去閘口的原因哪。

早兩天KL友人才提起此事。

記憶猶新。

有一次需要轉機,從A地去到B地,在B地再轉機去C地,Boarding Pass是在B地重新Check-In後拿的,去到閘口,見只有三四個乗客坐在附近的沙發,閘口還未開門,於是打了兩個電話,第一個電話是通知在C地接機的人我就快上機了,另一個電話是打給B地的朋友,但沒人接聽,就這樣,一轉身,飛機走了。

之後,就是前所未有的大災難,我沒有去到C地,卻去了D地,從此不坐頭文字U,連手頭上20幾萬哩數一併放棄。

MPC的Lounge新政策對我亳無影響,反正根本就不用。

以前還會貪心拿枝水,都好幾年沒拿了,有一些地方,不准帶水上飛機的。

為甚麼會拿水?

因為怕飛機出意外。ψ(`∇´)ψ





6 件のコメント:

  1. M姐個圖遮D唔遮D,第一張圖完全睇唔到蘇生個名,但第二張就比我依D眼利既人發現,會唔會係專登留比我地既解密遊戲呢xd

    我望左幾行字都估到你係話頭文字U架啦,咁講啦,如果果次只係發生依單野對M姐只不過係小事一碟,但之前積積埋埋最後咪引爆囉@@

    M姐樂於助人,唔要既miles不如廢物回收贈送於我啦xd
    不如加你大家樂詳談啦,可以點pm你我既大家樂丫

    返信削除
    返信
    1. 現在密實過密實。(≧∇≦)

      廢物梗係扔哂啦,AM都試過過期唔記得換,肉痛。

      削除
    2. 依家各大群組連西方日報都講緊,睇黎要姐埋過icon先得wo
      你有冇試過問AM可唔可以當special case比多次機會換埋呀
      我試過信用卡公司送左agnes. c朱古力禮劵,點知過左期唔記得換,最後agnes c.話信用卡送既就冇情講,真金白銀買既就可以處理,激死!

      削除
  2. 一個小時前到閘口我也會.特別如果跟我媽出門更是早早就到.

    另,奇怪了,在lounge裏大把提示登機閘口,換閘資料.而且不時廣播.

    又,如果已經把行李拎出來,大概已經final call了10萬8千次.

    我看蘇生可能當時去了另一個時空,趕不及回來上飛機......

    返信削除
    返信
    1. 我懷疑蘇生唔記得自己個真名就真,人地當面梗係See Thru先See Thru後,廣播叫佢皮蛋蘇,佢自己都唔知人地叫緊佢www

      削除