2016/02/03

狼來了

去年12月是狼來了的演習。

今回真的是狼來了。




どうも〜我是司馬遷後人司馬M姐でござる。(_ _)ノ


6 件のコメント:

  1. J社真的很喜歡跟FANS作對...
    其實為什麼不索性加價去杜絕黃牛?
    現在不只海外fans慘叫,日本fans也慘叫(因為她們不是化妝是偽裝www)
    不如玩指紋認證吧

    返信削除
    返信
    1. 我其實比較担心係阿拉西下半年是否沒有Dome Tour,如果係的話,有可能事務所真係Book唔到大場,唇亡齒寒。

      呢單野去年講到今年,唔單止中場同大場,因為冇大場,部份移去用中場,中間又移去細場,連只可容兩三千人的細場都爆哂。
      http://news.tv-asahi.co.jp/news_economy/articles/000066035.html

      削除
    2. book唔倒大場? 之前八卦唔係話J社放棄了S原定的大場嗎?
      (明顯八卦不是真的)
      顏認證的確聽了很久, 但只聞樓梯響...
      如果連阿拉西都冇大場, 咁... 好大鑊喎, J社搞咩呀...

      削除
    3. 如果Book左場,S團唔用咪俾A團囉,A團唔啱Schedule可以俾K團。

      但係如果因為有人Check九月後各大ドーム的Booking搵唔到有事務所個名,因而揣測S團被Cancel的話,結果變了誤傳。

      如果九月後各大ドーム的Booking找不到事務所個名,有可能是1. 事務所根本沒有Book; 2. Book唔到; 3. 未Book。

      冇ドーム可以有スタジアム,但如果兩個都冇,就要用アリーナ或再細的場地如ライブハウス等,雖然今年越細的場越難book。

      削除
    4. 即係趕絕海外fans啫...

      削除
    5. 又唔一定,好似V團咁係有留位俾海外飯抽,而海外飯如果有一個日本地址的話可以一樣用自己個名申請入會同去抽,反正現在是電子票,而且是抽到才入錢,連以前抽唔到退錢要親身去攞也不需要。

      最大的問題只是能否抽到。

      削除