2016/05/03

今季日劇(上半期)

◎ ラブソング

一定不是最吃不消的月9,不過星期一可以不用趕回家看電視。


◎ 僕のヤバイ妻

生肉!!!!!!!!!!!!!!!


◎ 重版出来!

鮮肉!!!!!!!!!!!!!!!


◎ 毒島ゆり子のせきらら日記

某友說,如果不是只有半小時的話,都很難追下去(爆)個人意見,第一話的節奏比較慢,第二話回復正常,比不機嫌な果実好看。不諱言追看純為棒大知同學場。



◎ 世界一難しい恋

第1話比第2話好笑,第2話又比第3話好笑。如此低能也能當上社長這個人一定有不為人所知的長處。


◎ グッドパートナー

今季兩套日劇皆以律師為主角,Good Partner每回的故事並不突出,內容全靠口述,相比下99.9的劇情豐富,但個人還是比較喜歡Good Partner。


◎ 私 結婚できないんじゃなくて、しないんです

看完金スマ看毒舌男,未看第一回之前以為劇情和オトナ女子差不多,原來不一,赤坂大勝台場。


◎ 不機嫌な果実



如果第一話脫的是吾郎ちゃん的話,第二話一定看下去。( ̄▼ ̄)ノ


◎ お迎えデス。

第一話有堺太菅野美穂,美貌和演技依然。衝著鈴木亮平的面子,暫時繼續。


◎ 火の粉

好奇為何深夜的收視率一點也不弱,看了便明白,不過不看沒損失。


◎ 99.9

消化容易。


◎ ゆとりですがなにか

宮九噃~!第一話不喜歡,因為和週遭的一模一樣,太現實(爆),第二三話漸趨正常,值得追下去。


◎ 昼のセント酒

洗你版,繼續重口味的第4話。





本來為「昼のセント酒」寫了一篇獨立網誌就算了。

但對第4話有點糾結。

今集主角去的そしがや温泉21,在祖師谷大蔵。

La Bonita 砧店,便在祖師谷大蔵。

一晃眼,已是那些年。



物是人非。





18 件のコメント:

  1. 還有一套漏網之魚:まかない莊
    大推啊

    返信削除
  2. 現時是溫泉呀?謝謝.

    返信削除
    返信
    1. 其實好多澡堂都是溫泉,不過這一家真的很不一樣,還有泳池www

      削除
  3. 比大人女子精緻得多的金十, 德井比不囧搶眼...
    而且也有小鮮肉

    返信削除
    返信
    1. 唔知點解好多friend都忽然情傾德井,但我一諗起為了N就...XD
      小鮮肉正啦~都唔知女主點解咁蠢www

      削除
    2. 為了N都變態得很帥(盲目!)
      不過據說看007看得多就不會對德井動心云云wwwww
      女主角想要的小鮮肉,應該是健太郎吧wwww

      削除
    3. 可能最初看徳井時佢係お笑い,做乜都覺得好好笑w

      削除
    4. 但我見到德井只會想到"拉開拉鍊"XD
      (即是捧紅拓也哥果個節目)

      削除
    5. 還有一個児嶋一哉,做松たか子個未婚夫時真係笑出來。

      削除
  4. M姐我今日買左UO 特價機票呀,成世人第二次仔去日本,第一次去東京,又係時候爬下你D文

    返信削除
    返信
    1. 咁好玩呀~但我連Sky Tree都未去過噃w

      削除
    2. 係wo, 印象M姐從來都冇寫過sky tree既文。
      反而望到東京鐵塔既Ritz果篇仲記得好清楚。

      M姐你咩都識,幾時拍番個「M姐攻略」呀,我相信應該會仲hit過杜小姐 haha

      削除
    3. 但我連Tokyo Tower都冇上過噃。高又點?又摘唔到星嘅www

      削除
    4. 但我連Tokyo Tower都冇上過噃
      汗''...
      我真係想像唔到M姐竟然連Tokyo Tower都冇上過''..
      申請番張JCB Card啦,唔駛錢上到去架

      M姐你人生第一次去日本係邊年xd

      削除
    5. 雖然我路過Tokyo Tower樓下無數次,但點解要上去?我係香港住都唔會上山頂啦w

      削除
  5. 今季只看火之粉,不過故事有點奇怪

    返信削除