2017/09/01

結界

你就當我是迷信好了。

結界這回事,M絕對相信不只存在於山林中。

今日遇到的第一個結界,就是京急本線。

從羽田去到東銀座,一共花了2個小時又50分鐘。

早知,坐520算了,反正早上不用趕到裙甩褲甩。

第二個結界,出現在大森。

同一條路,經過了三次,連街上派傳單的姐姐都不住打量我們,但是我們還是找不到店。

GPS,一時指東,一時指西。

換另一台手機另一個網絡,就是去到那家店的方圓一里內訊號亂七八糟。

第四次再經過那條路,終於......終於......終於發現招牌。

店內燈火通明,但是一個客人都沒有,不只是客人,樓面、收銀、洗碗工,一個不見。



站了良久,既沒有人出來趕走我們,也沒有人探頭探腦出來察看。

旁邊的店卻是歌舞昇平。

和右門神對望了一下,心有靈犀,轉場。





2 件のコメント:

  1. 唔好嚇我!
    我4月果陣去過, 雖然都係睇咗一輪GPS先搵倒
    雖然真係冇咩客人... 但係有老闆娘同其他人喺度
    我望咗一陣就叫我入去, 仲吹咗一陣水
    包括丁社唔畀某村簽名, 松ken個簽名又慢到死大結局先至送到云云...
    我而家都冇事丫...................................

    返信削除