2018/10/26

人人有份永不落空

如果你沒有中獎的話,恭喜你!!



我真不記得有填寫過HKID No.。




3 件のコメント:

  1. 我都唔記得。check in都係用護照,點解會用ID呢.....

    返信削除
    返信
    1. 仲有個笑話係,我個Profile到有三個護照,其中一個係Expiry Date錯的大概是在Ground Check in時有一次入錯,一直都唔可以Delete直到今年2, 3月時出過一個Ver我終於del到,等到8月飛個陣我用手機Check-IN(好奇怪之前之後都未試過用手機App可以成功log-in到)時係完全冇我Passport資料,又再重入新過,結果前兩日發現我個Profile裡頭係有3個Passport。

      削除
    2. 據說如曾利用信用卡儲里數的話魚翅會儲個人ID資料。

      削除