2016/10/07

交換日記

看完首相的日記,也去看看会長的日記。



三星期前会長才和元首相和首相吃飯,又見!?

待って...... 会長和元首相都是委員,為甚麼辦公室不是連在一塊的?那個月租七千萬的Office不夠坐嗎?而且見個面,開個會,也需要記網誌?

9月20日,會長中國之行取消了。

9月21日,會長花了半小時和羅社長會面。



羅社長是誰?



重要的事情說三次。

不要對號入座。
不要對號入座。
不要對號入座。

新潮說女史去了免稅店打工,看看就好了,不要對號入座。

一個星期後。



順道推一下進次郎兄長孝太郎今季日劇下星期首播木10的「Chef〜三ツ星の給食〜」。

掛頭牌的是天海祐希,合演的還有川口春奈。

嗯... 又是台場...




毒島百合子,不懂閉門造車的。



是日報導才曉得原來移転事件早在廿多年前已經着手。




13 件のコメント:

  1. 孝太郎是大公子耶

    返信削除
    返信
    1. 是是是,已修正。

      削除
    2. 都係諗唔通,政治大龍鳳,最多只能說明靠山失勢,保唔到佢地,解散對班政治家根本雞毛蒜皮
      如果事務所係唔想佢地解散既話,就算佢地入紙申請都唔會批,始終都係諗唔通點解非要解散不可

      削除
    3. 偶像的力量是巨大的

      削除
    4. 換著你要辭職,你公司出左好多條件你都係堅持要走,唔通唔俾你走,逼你繼續做呀?

      削除
    5. IMHO,政治沒有失勢,相反,日本財団支持的小池上得SS,還自爆認識PAPA,可以譂釋為都知事暗示事務所不要再亂來。

      這裡涉及其中一個未經證實的傳聞,四太子去年被調離台場。有陰謀論認為四太子被故意調走,好讓有事時他不能第一時間去調解。

      事務所是不是所有人都想他們解散這個不詳,但個別人士肯定想他們解散。想他們解散的理由可能是1.新仇舊恨,2.妨礙某些人的財路。

      削除
  2. 金曜日話丁家要喺shibuya用80億起樓喔 點睇?

    返信削除
    返信
    1. 丁家有這個財力物力。坊間因為KKK返金問題而質疑丁家是不是Cash Flow有問題,但這麼說,如果真的是有Cash Flow問題,是不是不讓解散?就說演唱會,100萬人次,每人一萬,已經100億,而成本,絕對不需要20億囉

      削除
  3. http://zasshi.news.yahoo.co.jp/article?a=20161007-00049869-gendaibiz-bus_all
    周刊現代有篇連載, 電視反映不到的真實
    第一句副題:解散の自由すらない 沒有「解散的自由」
    國民地位高、萬民愛戴、收入富可敵老闆又如何?
    他們只能「被結成」「被解散」

    篇文入面講瑪舌的高超手腕, 坦白講, 好爛仔

    返信削除
    返信
    1. 所以有人認為真正的加害者是傳媒。

      削除
    2. 今次所有媒體幾乎統一口徑(包括現在的金曜日)
      有D人認為這就是「眼見就是事實」的證明
      但個人覺得似乎是背後更可怕...
      而且篇野入面的確係讚盡喜爺瑪舌
      但原來所謂手腕高超就係爛仔恐嚇術... Orz

      削除
    3. W-inds,lead等當年在MS消失的原因其實個個都知,問題係就算有人睇唔過眼係咪可以即時劈炮唔撈呢?其他支持W-inds等的歌手係咪唔出席MS以示抗議呢?就算唔出席係咪會有傳媒報導呢?作為繼續收看該節目的觀眾,又是否有責任呢?仿似無關連的人等是否可能都是加害者呢?

      到底誰出賣他們?出賣他們的有沒有身邊人?背後的真相是不是真相?最終,就算丁家是不是也掌握所有真相呢?

      削除
  4. 平心而論,J家有幾個主唱唱Live好過橘慶太?SMAP同嵐唱得跳得好過w-inds?唔係囉,點解橘慶太同w-inds要辛苦經營,SMAP同嵐唱歌唱成咁都可以賣碟幾十萬隻?

    J家手段爛仔,咁有邊個J家偶像唔係受惠者。在商言商,唔係你死就係我亡,唔係打壓人就係J家俾人打壓。就係因為呢d爛仔手段,J家偶像先有呢個有利環境。因為有J家後台同偶像光環,所以J家偶像就算演技唱歌跳舞主持收視唔夠好,都可以繼續做主角。不祥事發生J家可以隻手遮天施壓傳媒,唔係他們可以轉頭就當冇事發生繼續唱歌跳舞?

    赤西田中田口唔係頂住前KAT-TUN成員個名,依家出碟開控有人賣賬?田口係團back成咁仲可以個人出碟,唔係消費緊他KT個名?

    西仁哥當年又走又返又走,玩殘自己個團走去SOLO之後再搞大美沙肚兩條友暪住事務所結婚,最後俾人送走。當年人見人厭,依家又變成英雄了:)

    返信削除