2015/09/17

早起的鳥兒沒翅吃

這事發生在9月15日火曜日,不過不能不記一下,因為證明M姐是一隻早起的鳥兒兒兒兒兒兒兒兒兒兒~!ヾ(@^▽^@)ノ

Seoul只是HK$790喲!



待って待って!為何Seoul叫做漢城,不是改了名做首爾嗎?而且中文版比英文版貴千一?@@



原來,早起的鳥兒沒翅吃ヾ(@† ▽ †@)ノ



韓國變了孟加拉。



盡管競爭對手不斷出現,但成田一樣由$990升到現在的$2,290。

說明一下,鳥兒早起不為魚翅,乃為まれ的甜點。






8 件のコメント:

  1. 字幕組都有兩個禮拜無更新喇,究竟呢套戲係咪真係認真整蛋糕架

    返信削除
    返信
    1. 不要看字幕,看生肉,多點練習聽力 XDD

      削除
  2. 即刻諗起「漢城夜晚 南山塔中,問我到底知不知 如今改稱首爾 」
    M姐又有冇去過韓國呀,放多D世界各地既遊記啦 (好懷疑其實M姐係咪D咩野Lonely Planet既editor, 成日都有機會去旅行xd)

    返信削除
    返信
    1. 原來你冇睇哂M姐的每篇Blog XD

      削除
    2. 有架,M姐記唔記得應該上個月丫,終於比我係blogspot搵返係烏雅村既中學回憶 (即係M姐個blog).
      之後我一於由你02年既文刨到落到依家15年,我用左成個幾星期先睇哂!依家打打下我又記得M姐真係有寫過韓國wo, 仲要話間酒店以後都唔再住。
      不過最正既「衝正日本」都一定係M姐係澳洲著住牛仔褲去人地婚宴!
      我依個小小fans有機會都想同M姐食餐飯呢,到時一定體驗到真正既毒舌 :)

      削除
    3. 首爾個間酒店雖然冇品味但公主OK的,不過密室個幾間房就絕對唔會住XD。

      想同我食飯好簡單啫,派帖咪得囉 XDD 但我去飲都係著牛仔褲㗎咋,我成個衣櫃只係有牛仔褲,仲有兩條Ski Pant,留來冬天排通宵時著的。XDD

      削除
    4. 派帖就有排都未到我啦xd, M姐又嘗唔嘗面同依位fan屎去飲呢,係去飲茶炸,著牛仔褲都冇問題架xd

      M姐過左咁多年都仲咁好學,不論春風秋雨都堅持上學,校長真係應該比個PHD你,事實M姐交左咁多學費應該真係夠比個真正既PHD course (爆)

      削除
    5. 四字記之曰:「學・海・無・涯」

      削除