2016/05/05

母と暮せば/図書館戦争 -THE LAST MISSION-

有雷魚翅台。



** 我 ** 是 ** 雷 ** 的 ** 分 ** 界 ** 線 **



「母と暮せば」和「家族はつらいよ」,都是山田洋次大師的作品,一個悲劇,一個喜劇。

一直以為主角是二宮和也和吉永小百合,未到半場發現黒木華的戲份比兩個主役還要多(汗)。



錯覺,錯覺。

然後出Credit時才發現「有浅野忠信?」\( @@)/

有說這是恐怖片。

有說此為反戰片。

都是的,但個人認為母親學懂放下執著也是原著的重點之一。接受兒子的死亡,接受兒子的戀人和別的男人結婚,然後,迎向人生的句號。

說的很沉重,但電影的氣氛並不沉重,只是當兒子出場時著實嚇一跳。昭和顔的黒木華,演出絕不輸給二人。

有打算過買票去映画館看「図書館戦争 -THE LAST MISSION-」,等到一個空閒的水曜日時電影已經落畫,還好有魚翅台。

上一集的劇情,記得的,但忘記了福士哥有份主演(汗)。



至於電影的感想,幸好看的是魚翅台。不然一定痛心丟了千一円。

以上。





7 件のコメント:

  1. M姐你成日都坐魚翅/因航。你到底係咪佢地菠蘿會鑽石會員/甚至Diamond Plus/ Diamond Invitation 會員黎架 0.0

    返信削除
    返信
    1. M姐連最低等的綠卡都沒有 ψ(`∇´)ψ

      削除
    2. 唔係呀!!又一驚訝!!
      強烈建議M姐申請返AE CX, 一申請已經送左張綠卡
      再加上M姐係魚翅死忠,話咁易就升到銀卡啦!

      另外想請教M姐日本上網SIM卡邊張好用
      上次去深水埗買左張docomo又話頭2gb 4G, 點知下載個乘換案內都用成十分鐘,我想要「真」4G既上網卡呀

      削除
    3. 好似過去三年再加未來兩年的機票全部都係用哩數換番黎,點攞綠卡銀卡金卡?@_@

      而且換綠卡銀卡金卡有甚麼用?

      張張預繳上網SIM卡都係DoCoMo㗎啦,有唔係嘅咩?

      削除
  2. so-net D人話好快,但貴
    係DoCoMo呀好多都,唔知點解會冇softbank au? 但唔同卡公司好似用DoCoMo唔同server會有速度分別。
    我只係想要正常4G, 唔會下載乘換案內都要成十分鐘lol

    返信削除
    返信
    1. 如果不溫書,只係問老師攞貼士的話,就算攞到100分,都只係一次性。下回沒有貼士的話,就可能不及格咯。所以,要先將整個網頁提供的資料全部仔細溫習一次,請對外頭雞精部落客沒提及的資料份外留神。

      以上。www

      削除
    2. 同一個Operator,同一個Server,同一地點,同一時間,但多人同時用,同少人用,個速度已經有分別啦。

      仲有,邊個話你知Softbank同au冇Prepaid㗎?w

      削除