2018/08/22

九唔搭八

頭=頭號 毒=M

頭:你返左黎HK未呀?

毒:返左黎,本來昨晚飛東京,但抽唔到飛,又冇生中継,改期。

頭:我以為你會上網bid飛

毒:唔知位置都50万,點bid

頭:今晚我有多一張電影飛, 你有無興趣去再再再睇?

毒:今晚要睇仰天,唔出去睇戲了,謝謝你呀~

頭:其實我另外仲買左星期六果埸既飛,初時驚佢地會突然過黎宣傳,而家有少少想放棄果場 haha

毒:放心,絕對不會過黎,關西都唔去,點會黎香港

頭:😆😆

15秒後。

毒:咦...... 你講緊今晚個場係新地圖?

頭:係呀

毒:咁我去呀

頭:星期六果場都係

毒:咁今晚棄中居😂

頭:你以為我講乜?😆

毒:我以為你講緊木村,星期六的檢察狂人優先場。

頭:我連我老公有優先場都唔知😂😂



個多星期前,預計検察側の罪人無望時,上Cinefan看了一下,發現加場的The Sky有位,結果原來官網資料錯誤,錯有錯著,久未相逢的頭號有票多,就是這樣,終於看了有中英文字幕的クソ野郎と美しき世界。



然後,一仆一碌的跑回家看延禧攻略的泄露版。😂

不知道甚麼是「泄露版」的也不用問了,反正過多幾天正常版的大結局也出來了。

至於ウチガヤ,明天再算。




0 comments:

コメントを投稿