2006/08/13

Pop up! SMAP 2006.8.5新潟MC

想起當年去新潟都覺得好痛苦,更勿論同年的廣島幽靈公園。中居第一個宣言怕怕野外場,野外場的意思當然不是指橫濱國際競技場那種市中心內的露天場,而是從 場內放眼望去四周都是一望無際的稻田或草地。屋?恐怕要從會場駕車兩小時才會見到。還記得長岡和廣島那次在場穿著臨時制服維持秩序的警備員都是小孩子,不 是14, 5歲的青少年,是只得8, 9歲的小孩!真係一個難忘的演唱會!慎吾說他最難忘的是沖繩,警備員都是駐守的美軍,對當年這個小小孩來說又真係幾驚心o既~

超怕昆蟲又超怕曬的吾郎今次說他喜歡野外場,費解(笑)

2006.8.5 新潟演唱會MC廣東話版
中居:坐低哂?已經坐低哂?做乜仲有人未坐低?你地唔坐我地都要坐o架!SMAP2006 in 新潟〜!...
吾郎:野外場,個人心情寧捨好D呢!
拓哉:係咯,由綵排開始有人已經擔住遮呢!
吾郎:美白嘛〜
拓哉:係後台都開住把遮照鏡。係房到你都打算係咁對住我?
中居:o下?係房入面?(2人同房?)
吾郎:你地知唔知唔開遮被太陽曬住會出汗o架嘛!
中居:演唱會梗會出汗啦!
吾郎:好彩新潟都唔係好熱o者〜
中居:吾郎Chan,你額頭D頭髮貼實哂喎!
吾郎:冇鏡丫嘛!
中居:剛,你點呀?
剛:心情好好呀!o黎多次先「大家好〜!」呢〜舊年24小時我地咪去過山古村o既,今日聽聞佢地有o黎...
(會場冇反應)
拓哉:係!而家用緊衛星通信(傳緊過去)
中居:唔知佢地而家係邊呢?
(Arena有女生舉手)
剛:你﹣好﹣!
中居:你(女生)唔駛咁認真答呢D順口開河o既人問題o架〜(笑)
剛:真係好o勒!我同慎吾去個陣應承左... 如果有演唱會的話大家一定要齊齊共渡美好時光,呢〜!?
慎吾:因為佢咁講所以大家都o黎左呢〜!不過得一舖過唔夠過癮呢(會場拍手)
拓哉:係咯,本來有J-League,一聽見SMAPo黎立即讓個場俾我地,真係多謝佢地!
中居:呢個係足球場,入左波SMAP就會出o黎唱歌... 不過唔入波我地就冇得出場喎(笑)
拓哉:今日我地坐新幹線o黎,MAX呢〜東京直達新潟個架車。慎吾同剛舊年o黎個陣新幹線仲未通番車。當到達個陣,好感動。從車站o黎到會場,係車上面見到個種活力,覺得新潟人好幸福。
中居:吾郎,你無咩事呀?
吾郎:最初俾你講到我個頭咁肉酸真係好擔心... 不過都係好開心!出年一定要o黎!5個!
中居:帶著吾郎係負累呢〜跳舞慢半拍,為左配合吾郎,3個鐘演唱會變成6個鐘。
慎吾:今場又由審查員席呢!
中居:放送席?咩o黎?(年年都係呢D笑話,不過點解百聽不厭!?)
慎吾:Check下我地有冇做錯!好似遴選會咁!
中居:被人Out左出o黎就弊咯 !下次橫濱冇人再係台上o架哪(笑)
拓哉:喂!收埋個張「審查中」o既紙好冇(笑)
(都係拓哉眼最利,咁遠都睇到有人舉張咁o既紙出o黎!)
中居:審查到D咩呀?
拓哉:係,自我申告。今日跳舞時我搞錯左...
(「冇鬼用!減分!」的紙出現在「審查席」)
拓哉:嘩〜!頂唔順!(笑)
慎吾:今日我跳得唔跩呢。講開又講〜中居你又忘記歌詞!
中居:o下... o下... o下!?
拓哉:咁都唔記得?Nai Yai Yai呀!
慎吾:輪到我(數中居的錯)♪君の気持ちの裏の裏側が〜透けてみえたらいいのにな〜♪
中居:夠啦夠啦〜@#$%&*!
慎吾:係!審查員... 請!
(出現「減分!」字樣)
中居:審查員,你快D將拓哉把扇反轉後面俾我地睇睇
(98年的Viva Amigos扇)
中居:乜o黎?冒牌o野唔得個喎〜一定要係Johnny's Shop先係原裝個喎
(客席的一方一邊拎頭一邊笑到死咁制)
中居:影o下其他地方睇o下!
中居:嗨!老竇,你抱住個個B係咪賴緊尿呀?
(阿B的老竇幾乎冇笑死)
慎吾:阿B同我地揖手呀!不過我唔明你講咩(笑)
中居:一定唔知我係邊個(笑)嘩!好多男人!又有個老竇係到。
(第二個老竇擺了個Peace的V字手勢)
拓哉:21世紀仲咁老土Peace!?(笑)
慎吾:咦?有正方型o既扇喎!
中居:寫住「ナカイ」呀!犀利!後面呢?
(後面係シンゴ)
中居:本來好開心o既而家擊沉...
(鏡頭轉向個阿伯)
中居:阿伯呀!你做乜拎住我把扇!? 後生女就話o者!阿伯拎住,好冇癮o即(笑)
中居:阿伯好多腋毛!
慎吾(望住阿伯口郁郁學唇語)
拓哉(向住中居狂笑):佢話愛你呢
拓哉:呀!終於打燈啦!好o羅好o羅〜天終於黑咯!

(完)



沒今年新潟的相片,找回當年的來懷緬一下。

0 comments:

コメントを投稿