2006/08/01

Pop Up! SMAP 2006.7.31札幌二日目

2006.7.31(星期一 晴)

因為貪吃,結果翌日的演唱會幾乎遲到。要知道札幌Dome的構造有點奇特,Arena明明就是在地面那一層,但要進入Arena範圍首先得爬樓梯上樓上Stand的位置,然後再從3, 4層樓高的位置下樓梯行回去Arena,吃得不飽根本爬不動。

預料之內,果然是Stand的位置比Arena好。但當然有些風景一定要坐在Arena才看到 ^^ 當SMAP被升上去面對第一排Stand觀眾時,坐在Stand的人其實是完全看不到誰會被升上來的。結果一群拿著初男扇的FANS呆呆看著升上來的是拓哉,拿扇的手已來不及縮回去,拓哉面向一排初男頭,也尷尬死了!中居更無奈,車子停在45通道前面的位置,但45通道的頭5行根本不存在,第6行的人又給兩堵牆擋著,結果中居對著鏡頭扮了幾個鬼臉,草草了事便跳回後舞台中央。



最離譜的是Lucky San!怎可能連抽兩天的的位置都一樣!如果有第3場,大概中場會發生4, 5數單老笠事件?

31日的MC比30日長,今次被欺侮的是昨天犯錯最多的初男。

MC 廣東話版
中居:慎吾,今日Iitomo?
慎吾:係呀!番到o黎已經5點半,係後台望望到個Mon,嘩!乜已經咁多人坐哂係到!
中居:全世界得你一個做左一半演唱會搭飛機走人跟住又飛番o黎做埋另一半咋!
慎吾:呢~個日我地係機場出o黎咪唔係從前門出o既(詳情見7.29)「呢邊~
呢邊~」咪有人帶著我地從秘道出o既,點知今日就好普通。
中居:嘩!D人見到你仲唔尖叫!
慎吾:有鬼!落車時D工作人員仲遮遮掩掩,入左機場望都冇人望,見到公幹個D男人仲好似有D嫌我阻定。
中居:咁又係,有時D屎Q仲多過DFANS屎,真係幾面懵呢~
慎吾:我都係咁諗,相比新宿呢到仲受歡迎!多謝大家!Bye-Bye!
拓哉:你o黎得一粒鐘就番去?講番長D啦
中居:如果慎吾唔番o黎點算?得番4個
慎吾:咪番左o黎咯(有D勞氣)
中居:萬一,我話萬一,例如天氣勁差飛機停飛,咁點算?綵排時我地已經側哂一邊
慎吾:咩話?又體重問題呀?(慎吾今年好瘦!Solo最後時還故意脫掉上衣供大家欣賞他平坦的小腹)
中居:如果得番4個點算(點樣拖長時間)
拓哉:咪又玩圓圈交义Game咯~(笑)拿拿拿,26小時咁,麵粉放呢邊,Cream就放個邊
中居:玩玩o下跟著聽到慎吾(悟空)大喊「我來也!!!」一個人飛落o黎
剛:仲講,你地仲要多得我尋晚哄佢上床呢~~~
(嚇得木中稻目定口呆)
剛:尋晚同佢飲酒時佢話今朝要5點起身,個陣已經成點半,我就叫佢「快D目訓啦~聽朝你起唔到身就麻煩哪~」所以佢今日演唱會先至可以精神翼翼!
慎吾:做演唱會點會中途瞌著呀?而且佢自己一個飲之嘛。最近成日扮哂大佬。今日Iitomo竟然打電話o黎...
中居:做緊節目時?
慎吾:開演前3分鐘到啦~11:57!我問佢「咩事?」佢話:「慎吾!今日演唱會有改動呀。你番到o黎我講俾你知啦」番到o黎工作人員都通知左我。跟著俾佢見到我,大大聲「慎吾!過o黎!」...
剛:話左你知我會話俾你聽啦!
慎吾:頭先咪講左咯~Staff都話哂俾我知啦。你做乜呀?成個大佬款咁,頂你唔順(註:改動的環節是Solo部份出場次序)
木中:(狂笑)
剛:哼!都係吾郎San先至明白我...
吾郎(幸災落禍):喂~咪拖我落水喎!尋日主角係我o者,今日輪到你,唔關我事喎~
剛:尋日演唱會完左成粒鐘吾郎San都仲未去沖涼(繼續拖吾郎落水)我同佢講:「吾郎San,你沖得涼o架啦!」
拓哉:吾郎自有分數o卦啦~駛乜輪到你擔心呀?
剛:咁個個係吾郎San嘛!平時都已經沖完涼但尋日過左成粒鐘呀!
拓哉:尋日有人真係唔識做,個個都鬼咁開心慶祝緊完美結束,o岩o岩當中居拎住酒杯搵齊人乾杯時,有個人大大聲話:「我去沖涼呀!」跟著沖涼房就傳o黎大大聲「TO~~~KI~~~O~~~」
中居:係呀係呀!「To~Ki~O~我要飛上天上~」嘩!日文版呀!唔係韓文版呀!
慎吾:係咯,(咁唔識撈)仲要扮大佬。尋日反省會咪被人省佢第一個跳錯哂o既~番酒店時得我同佢兩個一架的士,口黑面黑。我仲同佢講:「大佬,唔駛咁o既」仲死撐:「冇o野呀!個個都好關心我o者!」
中居:咁慎吾係唯一細過剛o既,又好難怪佢~
慎吾:大佬,今日爆哂你Do野出o黎,對唔住呀!
剛:吾郎San~!(求救)
吾郎:拖我落水都冇用啦,如果好似舊年咁你同我一齊走(就唔會發生咁o既事啦) ...
剛:吾郎San,都係你最明白我!不過尋晚你好早番房呢~
中居:吾郎San吾郎San,好核突呀!叫吾郎Chan唔得咩?


7.30 的演唱會大約10:30pm完結,初男問吾郎還不去沖涼時估計是11:30pm。催促傎吾睡覺得已經1:30am,估計最遲二人坐的士回到酒店大約是1: 00am~1:15am。反省會大概是12點至1點。根據初男的說法,吾郎有回到房間,那兩隻大的?為甚麼兩隻細的會坐的士不坐公司車?反省會一個鐘玩 完?初日喎~!到底中居有冇通頂?好多疑問呀!

MC (白話版)
吾郎:演唱會果然超爽!我的寶貝髮型沒崩潰呢(得意洋洋)
中居:咦? 吾郎Chan的髮型沒有曲曲耶
吾郎:嘻嘻... 電直了啊!!!!
4人:咦?!
中居:前面確實是... 後面呢..
(中居跑去摸吾郎那個前半拉直後半還是曲曲的頭)
中居:慎吾,今日Iitomo?
慎吾:對,回來時已是5點半(開演時間6點半)。在後台一看,嗯客席上都坐滿人咯!
中居:全世界大概只有你一個初日完成後離開會場上電視馬上又趕回來。厲害!
慎吾:昨天我們在機場裡,不是有人帶我們經過秘道出來嗎!今天呢~只是很普通的從機場正面通道出來。
中居:哈~這樣子一定有人大叫大嚷「慎吾」
慎吾:才﹣怪﹣!下車時還有工作人員遮著我,進入羽田後完全不是那回事,好像還給出張的受薪族白眼了...
中居:說起來,有時警備員的人數比FANS還多,真難為情呢
慎吾:我也是這麼想。比起新宿還是札幌好!謝謝大家!Bye-Bye!
(慎吾背轉向舞台跑去)
拓哉:你剛來到一個小時便回去(笑)那真是Hot Pepper* 只唱一曲~~嗎?再說點耶~
中居:大家有想過如果慎吾不回來怎辦嗎?只有4人喲!
慎吾:我不是趕到回來嗎?
中居:萬一,天氣惡劣飛機停航,怎麼辦?綵排時已怪怪的,慎吾不在全部偏向一邊,平衡不了啊!
慎吾:甚麼話?體重?
中居:如果只有4人怎麼辦?
拓哉:那就玩問答遊戲咯(笑)好像26時間般,麵粉和Cream都放在這裡好了
中居:跟著聽到慎吾大嚷「我現在到了」一個人的從天而降!
拓哉:綵排Moai時只得我一個,異樣...
慎吾:嘻嘻~~~沒我不行呢
剛:不過呢~慎吾能夠回去你們還得多謝我昨晚哄他上床呢
木中稻:......
剛:昨天和慎吾一起飲酒時,他說5點鐘要起來,當時已經過了一點半,我就對他說:「再不睡覺明早就起來不了啊」這才讓他乖乖的趟下來今天精神不錯的出現演唱會啊!
慎吾:不會耶~演唱會中途怎會打瞌睡? Tsuyopon只不過在旁邊飲邊說「慎吾,還是早點睡好!」說起來,最近Tsuyopon好大哥氣派呢。今日Iitomo時也打電話來...
中居:節目中?
慎吾:開演3分鐘前
中居:3分前?
慎吾:11:57am左右。我問他甚麼事,他說「慎吾!今天的演唱會有幾部份環節改了。你回來後我會好好的告訴你」但回來後工員人員都立即通知了我。不幸給Tsuyopon發現了我「慎吾!過來!」情緒高漲的指手劃腳...
剛:不過,告訴你變更點的是我吧(繼續情緒高漲)
慎吾:所以~~~我方才不是說了嗎~~~工作人員都告訴了我詳情。最近你怎麼啦~老是一派大哥樣的... 吃不消耶?
木中:(狂笑)
剛(一副委屈樣):還是吾郎San最明白我...
吾郎:嗨~~~不要把目標轉向我啊。今日被欺侮的不是我(吾郎30日已比欺侮)
剛:昨天演唱會完了一個小時後吾郎San還沒有去淋浴呢。我還對他說「吾郎San你可以先去淋浴啊」
拓哉:沒關係吧~~~
剛(一臉不服氣):但是那個是吾郎San啊!以前老早就進去了,昨天過了一個小時還沒有...
拓哉:昨日呢,演唱會總算完美結束後。當大家還沉醉在那個氣氛時,中居在拿著工作人員分配過來用作乾杯用的玻璃杯...
剛:........
拓哉:有人不識相的「我去淋浴咯」跟著洗澡房內便傳出「To~Ki~O~~」(爆)
中居:「To~Ki~O~我要飛上天上~」不是韓語是日語呢(全場爆笑)...
慎吾:偏偏對著我還是裝出一副大哥口吻,昨天反省會Tsuyopon不是給教訓跳舞時時間跟不上諸如此類。回飯店的計程車內只有我和他,就對他說「大哥,拜託你耶~不要再一臉悔氣」他還說「哦~沒關係~大家都只是關心我」
(被慎吾出賣的剛一臉錯愕)
拓哉:原來背著我們時便裝出一副偉大樣子呢(笑)
剛(焦急):不是這樣呢
中居:對剛來說,慎吾是唯一比他年少那個呢~
慎吾:老兄,對不起!
剛:吾郎San,你明白我的喲~!
吾郎:事到如今,你才拉我下水,如果像去年我們一起離開那就 ...
剛:吾郎San,你是最明白我的耶~!
吾郎(敷衍):唔唔... 下次我們一起飲酒吧
剛:吾郎San昨天你老早就回房間耶~
吾欴:本來真的想約你一起去品嘗美酒啊
中居:吾郎San吾郎San,很噁心~吾郎Chan不好嗎?


難得一見的2TOP在同一花道。






0 comments:

コメントを投稿