2012/08/31

真夏の脱獄者 -大阪初日-


◎去到今日才察覺,監獄即是禮物...........Orz

◎長髪(福岡) → 短髪(大阪)村爸



◎其實王子也剪短了一點點

◎マツケン「やっぱ好きやねん~♪ やっぱ好きやねん~♪」

◎日替 ~MAJOR~


接下來會不會還有君と僕の6ヶ月、恋の形、泣きたい気持ち、どうしても君がいい、優しい言葉...



MC

香:「大阪好像多了許多男客...」
中:「男客站起來!」全場男客紛紛站起。
稲:「多了許多男客,好開心!」
中:「會嗎?我還是比較喜歡女性。你想想全場五萬人都是男性,怎辦?」










3 件のコメント:

  1. Wow....M さん、原來你都有去大阪場次!早前同你分享我既アリーナD7座席,可能我唔滿足, 都總係覺得離stage好遠, 加上我係慎吾君同拓哉君大ファン、每次都係王子、泡菜人喺我呢邊(激死)x_x......
    我有睇31,1號場次, 1號坐1塁3列, 側邊.....Encore唔經我呢邊(又激死)!!!

    另外,好想請教你!首先要多謝你N年前推薦既Richmond Hotel, 我已成為常客^^, 可惜關西地區佢只得長田有, 我都住過, ok唔錯!黎緊我11月再去關西, 好想請教你有無類似既business hotel可以介紹(希望平價如Richmond)?今次smap con我住左Best Western Fino, 如M さん品評真係麻麻, 希望你可否指點指點!謝謝~~

    返信削除
    返信
    1. siufatさん

      大阪全滅冇得去,只能羨慕你咋...

      如果是連鎖式的,ダイワロイネットホテル大阪上本町、ホテルユニゾ大阪淀屋橋也可以,另外外地遊客也很愛的ホテルビスタグランデ大阪、CROSS基本上口評也不差。

      削除