2014/07/04

苦逼

話說,前一夜,小治在Whatsapp裡炫耀戰利品。



妒忌,於是翻開本地版的臉書研究,原來有男裝又有女裝,還有甚麼利舞台限定版。まあ〜真複雜,算了,還是隨意買一兩件湊興湊興。

翌朝,沿路冒著踩到国寶名畫的危險,去到尖沙咀某分店,一個四眼妹妹拿了個籃子過來,就隨口問:「草間彌生的T-Shirt係邊度?」

一臉茫然「嗄!? ……邊個哇?」

「草間彌生」

「... 咩... 咩... 咩話?」

「草間彌生」

「...... 未聽過… 你… 等等…」於是,妹妹就捉著個路過貌似主管級的女生。

「你搵咩?」

「草間彌生」

「咩黎o架?」

「草間彌生,我想搵佢件Tee-Shirt…」

「係牌子名?」

「唔係,人黎o既... 」

「叫咩名哇?」

「草・間・彌・生,草花頭個草,間尺個間,彌敦道個彌,生命個生,英文名係KU・SA・MA・YA・YO・I…」

「唔好意思,冇喎…」

「冇?昨日你地Facebook都Up左相上去個喎,我D朋友都已經買左喎,南瓜呢…」

「你俾我睇睇…」




看了半天,拿著手機跑去收銀機問一個男生。

「叫咩名哇?」

「草間彌生」

「無聽過噃,尋日我地番左好多T-Shirt,放係個邊,你自己去搵下…」

「啊~!見到了,但我想搵女裝Size…」

「這個系列的女裝在另一邊」

貌似主管級的女生興高采烈的帶領我去到女裝部便離開了。

左翻右翻,不論南瓜還是波點,雖然男裝部有,女裝部門一件都不見。

向古美門吐苦水:「不認識草間彌生不是問題,起碼應該知道公司正在推廣甚麼吧!?」

古美門冷笑:「難道你不知道這家公司的銷售策略就是無Sale屎?所以你只見到購物籃運送員,收銀,食蕉。」






4 件のコメント:

  1. 利舞台限定版係邊款?
    我買完走個陣見有兩款俾人擺左係近門口位, 唔係係呢個架~

    是說m姐買左紅色?

    返信削除
    返信
    1. 係咪紅色全波點半袖同埋高跟鞋個兩件係利舞台限定?
      唔太肯定(雖則昨日有去到利舞台w)

      削除
    2. M姐,又一城有喔^^

      削除
    3. 唔哪,我想買COMME des GARÇONS長袖個件

      削除