2014/07/03

MOZU Season 2 ~幻の翼~

有。亂。雷。慎。入。


* * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * *


一如官方網頁所說,Season 2真的太太太太太太衝擊了。

正如當初,因為西島秀俊和香川照之,我以為MOZU Season 1會是無間道,豈料原來主角是池松同學,角色就是Terminator 2的翻版。

MOZU Season 2出乎意料之外。

風格突變,桃園結義,基情洋溢! ψ(`∇´)ψ



話說,其實Season 1時已經埋下伏線,發現愛妻出軌後的倉木,性情大變,和東桑二人神交,明明一邪一正對立,東桑卻不斷放生倉木,惹火部下的中神,要將倉木滅口。

第2話,東桑回來了,告白後,準備離開......




如此告別方式,在那裡見過!?

噢!記起了!

セレブAD!!!!!!!!!!!!!!



WOWOW也江郎才盡了嗎!? (^O^)/

どうも〜どうも〜毒舌女回來了~



2 件のコメント:

  1. 我暫時睇左Season 1, Season 2 等齊哂五集先至睇, 點都要棒西叔棒到尾 ^O^

    淨睇你同埋之前yuuki D 貼圖, 己經笑到收唔聲, 呢套摸鼠實在太爆笑.... Season 1見到東對倉木D 說話 tune, 己經覺得勁爆笑, 一早己經 feel 到佢冧倉木... 哈哈... 估唔到佢咁樣去示愛囉...

    BTW, 你講佢抄 S X S, 呢隻係 S X S 邊集? 等我對照一下先.... 嘻嘻.... ^+++^

    返信削除
    返信
    1. 2008.6.16個集。等齊五集睇啦,池松同學翻生呀(大爆)

      削除