2015/10/13

只待成追憶

當只有12平方米評價比其他商務酒店平均分低的APA都可以單人房賣四萬一泊兼只餘下3間時我有理由懷疑阿拉西的上課証黑市價錢一直往下調的原因是眾關西以外在住的信徒因為找不到住宿索性休學。

どうも〜我是那個交了行貨多天的Mでござる。



以前酒店一萬一泊再加上課証六萬一張,現在酒店四萬一泊,要打平手的話,上課証的予算最多只能三萬。酒店房間貴了四倍,日元跌了一半也沒有。

P君說情願睡夜行巴士。

不用睡夜行巴士,瀨戶內地區鐡路周遊券,只不過萬六,可以住到價錢還比較像樣的丸亀、松山去(雖然PASS可以去到福岡,可是福岡的酒店也不見得便宜那裡)。

去京セラドーム看Mr. Children住心斎橋日航那一次,一個人獨佔24平方米L-Floor的Twin Room還有梳化床才只是6,000円一泊。

也不是甚麼秘密,這麼多年來在關西我都只住心斎橋日航,去京都吃,住大阪日航,去神戸Shopping,住大阪日航,去奈良玩,住大阪日航。然而,那一次是我最後一次住心斎橋的日航。

自此,沒再投宿過。

最初,是不及人快手搶,後來,是住不起,再後來是,反正校務處都搬走了,不用巡視業務不住沒關係。

但原來,和APA相比,也只不過是貴一點點。是說日航的房間面積有24平米,APA只有12平米,那以平均面積算起來其實比APA還要便宜。



去年聖誕期投宿帝国時也只是萬四,是甚麼原因這半年酒店價錢四級跳不打算探究,是說,有人願捱,自然有人願打。

不知是那一家商務酒店開始將上限提高的,同級的My Stay、Super早前也見過二萬一泊的,只是四萬以上還是第一次見。

可不要見到FF大阪2,590卻忘記酒店價錢。

四位數字,只待成追憶。




11 件のコメント:

  1. 依家仲要咁多土豪,邊會平丫!
    不如盡地一po, 一於住Ritz-Carlton啦,M姐果張無敵大景相到依家都記憶如新!

    返信削除
    返信
    1. 網誌上無敵大景個張是St. Regis。大阪Ritz個景不及東京Ritz。

      削除
    2. St. Regis我記得M姐講過reception係咁問你要唔要報紙,然後你心入面話唔通同佢講要八卦雜誌。不過我認為依個要求都唔算過分丫。
      我印象中唔覺M姐寫過篇大阪Ritz-Carlton哦,不過可能睇漏眼,話哂我之前係用左個零星期睇哂依個blog,講緊成十幾年歷史wo!
      其實我係話緊東京Ritz,依篇野係Yahoo果時已經有啦,你話有個超級有錢既朋友住,間野比90分,另外果10分因為唔係你住 (爆)

      削除
    3. 那個不是超級有錢朋友,那個是某超級有性格巨星啫(爆)BTW,唔係敝校的老師

      削除
  2. haha, 果時中學雞我見你寫係朋友,我真係以為M姐既朋友,果時比你D「上課」,「老師」,「入學劵」搞到一頭冒水
    Btw, HKAFF又開始啦,你有冇買飛呀?開幕電影係「哪一天我們會飛」

    返信削除
    返信
    1. 咦... 你係咪講梗坐老豆隻私人飛機去睇阿拉西,仲要四張飛,三張係SP坐那個?

      削除
    2. 我好似只係放低張相冇講過邊間酒店噃.....

      削除
  3. 係呀係呀,果位應該真係M姐既「朋友」吧!爆笑!
    我都唔記得你有冇講過間酒店名,岩岩search, 但search唔番果篇blog,其實搜尋功能都一直有D問題...
    比你咁講搞到我唔sure果間係咪Ritz, 岩岩上Ritz個網睇個,我肯定同當年係blog睇既果張相係一樣的 ^^

    返信削除
    返信
    1. 是頭文字R,不過お嬢様現在去東京只住香港品牌頭文字P。

      削除
  4. 我記得香港品牌頭文字P比M姐係香港間就喻為茶餐廳,而東京就有次你老細問依點,你就話有VV.

    返信削除
    返信
    1. 雖則發生過硫化水素,但沒有傳說頭文字P有VV。反而專恰外國遊客的多集中在新宿那幾間,專恰本地人的則多在池袋。

      削除