2015/10/03

警察喊捉賊

大概七點多時看到突發。



沒想到過了三個小時後......

22:10〜00:20



00:22













從來只有賊喊捉賊,沒有警察喊捉賊的。

官方澄清令更多人中招,各大著數網的Admin忙通宵。

下午在等見牙醫時,又瞄到新告示。



因為寫這篇網誌,瞄了一下。

咦!?為毛上文只有洋腸?

再上網站一看,又改!?



其實魚翅是不是想聲東擊西,不想人提問那個新的計分方式(爆)




4 件のコメント:

  1. 雖然知道M姐係Cafe航空既fans, 但個人都係鐘意All In Air多D, 申請milage club可以免費轉edy卡,去日本買咩都儲到milage. 靠美國運吉果張魚翅卡真係都唔知邊到碌到(爆)

    返信削除
    返信
    1. 利申,我無運吉魚翅卡噃。

      其實人生第一次去日本就係坐All In Air,但都唔明為何Business Class會係2-3-2(當年啦),那何不選擇其他同樣級數但價錢只是一半的JAA?第二就是以前(啟德時代)的航班時間只是有利日本出發,籨成田出到去上野九成食店都已經關門,那倒不如選擇當時同系(哩數)的UA,雖然那個早上六點機其實迫人晚上不能睡。

      削除
  2. 好有興趣八下M姐個銀包有咩卡呢

    M姐既處女首航竟然唔係Cafe, 真係大跌眼鏡
    不過今時今日,好多野都唔同哂啦,再比多次機會試下呢,反正舊愛對得太耐,對方就會唔惜珍惜你呢,係時候試下新野啦!

    返信削除
    返信
    1. 銀包有張City Super。(≧∇≦) 本來仲有張Master拍拍卡去789買野,而家冇著數於是冇放銀包了。

      我個首航係 CP,唔係All In Air啊~仲有,Long Haul我唔坐Cafe的啊,以前係咁,而家都係咁。Cafe,只限FF同Holiday,但對上個次Holiday就係2010年個次,俾Fino打敗 後從此不敢再用Holiday,FF都已經係2年半前的事(汗)

      除非用哂手頭上的哩數,否則轉會很難耶~

      削除