2012/12/30

食・札幌 (各種)

寿司ヲタ忘年会 2012.12.22
 

那些碟不是一個人的,只是那是中場時拍下的。甚麼好吃甚麼普通都記得,偏偏就是不記得吃了幾多碟和幾多錢。久違了的根室花まる。今回是南郷店,貪鄰近有去ドーム的Shuttle Bus,過了2點半客不多,下回可以再來。

回転寿司 根室 花まる 南郷店
http://www.sushi-hanamaru.com/



肉食女忘年会 
2012.12.22

 

原汁原味カルビ超好吃,牛舌叫了兩款都好吃,貝類其實很難燒,其他質素一般而矣,特大飲品380円一杯份量等如4杯,叫得太兇無法吃光。埋單一看,大家傻眼,每人1,700円,手持的Coupon都忘記了。大薦!

炭火焼 海鮮 焼肉 | Birra Ristorante GAJA
http://www.gajafan.com/



打橫行忘年会
 2012.12.23

 

招呼好,食材鮮,味道正,合蟹痴一族。

氷雪の門 | 札幌かに(蟹,カニ)料理専門店
http://www.hyousetsu.co.jp/



スマヲタ札幌忘年会
 2012.12.24



MC時大佬說大家一定趕不及看スマスマ。傻啦~!老早訂了個室TV付的居酒屋,怎會看不到!? 大根沙津、ほっけ一般以下,枝豆、焼きイカ、餃子、牛油薯條、グラタン、腸仔、白子なべ,牡蠣なべ一般美味,蟹釜飯很美味、PIZZA超級美味。還有一個釜飯沒拍下也沒吃,誰告訴我那是甚麼?

つぼ八 平岸店
http://www.tsubohachi.co.jp/








3 件のコメント:

  1. 2010年去札幌時,RAMADA酒店STAFF都係提議我地去GAJA食晚飯(BTW,果次住RAMADA三人房只需4000YEN一晚,超抵住!),果然冇介紹錯,我地5大1小食7咁食都係9千幾YEN,味道都唔錯!唯一唔好就係冇禁煙席囉。

    返信削除
    返信
    1. 禁唔禁都冇所謂啦,反正食完燒肉都一頭煙 XD

      削除
  2. 10年前的價格, 10年前的營業時間 >_< 想話唔想當年都唔得!

    返信削除