2008/01/21

糗事

去年十月初,約了大師姐吃飯。本來打算去某鮨店,神推鬼拱的去到門口,忽然想起大佬,改變主意踏進旁邊的燒肉店去。

店開了沒三個月,顧客不多,環境清幽,座位寬敞,燈光柔和,滿心歡喜打開餐牌準備點菜。

鹽燒牛腹腔賣$68,牛腹腔賣$78,正奇怪為何有鹽的會貴過沒鹽的,再看下去,附骨的牛肋骨賣$68,無骨的賣$78,嗯... 和其他燒肉店完全不一樣;飲品一欄,EVIAN賣$20,PERRIER賣$30,可樂雪碧賣$30,烏龍茶奶茶咖啡熱的賣$25,冷的賣$30,為甚麼EVIAN會平過可樂?...... 滿腦子問號,召來侍應。


毒:「唔該,有冇水?」
侍:「冇。」
大:「咁兩個可樂啦... 」
毒:「唔... 請問鹽燒牛腹腔和沒鹽的牛腹腔有何分別?是否同一種牛?」
侍:「一個有鹽,一個無鹽。」
毒:「咁呀... 要一個有鹽的的牛腹腔,一個有骨的牛肋骨,一客蒜茸牛油露筍,一客粟米。叫住咁多先啦...」

三分鐘後侍應回頭。

侍:「唔好意思,因為昨日是假期關係,有骨的牛肋骨賣哂了。」
毒:「咁... 要無骨的牛肋骨啦。」

三分鐘後侍應再回頭。

侍:「唔好意思,因為昨日是假期關係,無骨的牛肋骨都沒有了。」
大:「咁麻煩你再俾個MENU黎....」

視察一輪,決定叫壺漬牛肋骨。

三分鐘後侍應再回頭。

侍:「唔好意思,因為昨日是假期關係,所有牛肋骨都賣光了。」

食日式燒肉沒有牛肋骨,這算那門子的燒肉?心裡嘀嘀咕咕...

侍:「你不如試試我們的宮崎和牛。」

看看餐牌,$368一客。

毒:「請問每客有幾多gram?」
侍:「100gram。」

嘩!日本一的A5和牛100g都只是$250,這裡賣$368?不如打的過去嵯峨野,保證是日本和牛之餘,價錢還好像便宜一截喎!愈想愈不對勁,改叫$138的一口牛。

三分鐘後侍應又回頭。

侍:「唔好意思,沒有可樂,要Coke Light好嗎?」

毒舌女和大姐師面面相覷...

毒:「唔係嘛,隔離就有7-11,買罐過黎都得啦!?」
侍:「唔得,因為我地係訂番黎o既...」

真想問一句,是否從日本訂回來的?一罐可樂收$30,兩個人就$60,成本$5一罐,明明可以白賺我$50,咁都唔得?彎也不肯轉,這算那門子的侍客之道?唯有改叫EVIAN。

食物來到,鹽燒牛腹腔,鹹到眼淚水都標出來,終於明白為何有鹽的比沒鹽的平$10。

這樣的糗事,怎可以在網誌上發表?不過,今天實在無事可寫,惟有公開舊事。










0 comments:

コメントを投稿