2009/09/02

一生的承諾

F嬢様問:「你可不可以替我Bid飛?」

「不可以。」

「為甚麼?」

「因為我已經不是Premium會員呀!Non-Premium會員的買賣上限是5,000円,一張票又怎會不超過5,000円呢?」

「你為甚麼取消你的A/C啊?你用了好多年的啊!」

為甚麼取消Premium會藉?因為毒舌女取消了Diners Club那張卡,而雅烏的月費,一直用Diners來做自動轉帳。卡取消了,那就順道取消日本雅烏的Premium會員資格。

為甚麼要取消Diners?說來話長。

當年,不是毒舌女主動申請Diners的,話說某年某月某日,花旗上門:「保證Diners一生免年費,而且積分可以永久保存,絕對不會有到期日。」

積分可以永久保存,而且可以轉過去Asiamiles,有點吸引力,姑且信之。海外簽帳積分雙倍,就索性用Diners來交鴉烏的月費。

多年來Diners果然信守承諾,一直都沒有收年費,積分也沒有到期日,日子一天天過去,儲下來的積分足夠換兩張東京來回機票有餘。

一生的承諾,今年終於破滅。
某天,收到月結單,咦?Annual Membership Fee...



循例,打去熱線講數。

「又話一生免年費?」

「點會有一世呀?結婚又好,打份工又好,都冇一世啦。只不過是以前我們每年為客豁免而你地唔知0者!」

「冇有得Waive先?」

「我們可以提供以下三個選擇,一是交足年費,送十萬分,二是交一半年費,送四萬五分,三是可以使用我們銀行的循環借貸服務......」

「錢我就唔想借,你那個100,000分可以兌換幾多Cash?」

「最抵就是換取旅遊現金,用20,000分可以換取HK$100旅遊現金,100,000分即是可以換取HK$500,年費$650,實際上你只不過係俾$150之嘛!」

「但人地獅子、身痕、渣兜間間都免年費喎,就算我現在用緊你們的Premier Miles也是免年費的啊!」

「你張Premier Miles明年到期時我地公司一樣收番你年費。」

「咁用Diners有咩著數先?」

「VISA和Master都不能免費使用機場的Lounge,但Diners可以,只要你每月簽帳HK$1,500或以上。」

「我坐親都C-Class個喎,間間航空公司的C-Class都可以免費使用他們的Lounge啦,何需要用到Plaza Premium Lounge?」

「但如果你有朋友同行,對方又不是坐Business Class,咁就可以一齊用機場個Lounge。」

「你講開我又想問哪,有次我去台灣,就是和朋友一齊,點知台灣機場個Lounge在門口貼住張紙寫明就算Diners的客,入去都要付錢...」

「付錢可以用Lounge已經好好了,撞正打風,禁區裡面好似難民營咁,你都想有個地方坐定定收風嘛,大陸你肯付錢都沒有Lounge呀。」

「你一直強調Diners與眾不同是因為可以使用機場的Lounge,但對於那些不會出外旅遊不會坐飛機的客來說,豈非得物無所用?」

「但儲下來的積分一樣可以兌換旅遊禮券嘛。」

「為甚麼你們一定要收年費呢?你們應該鼓勵客戶消費,例如今個月簽帳額如果滿幾多幾多,就可以免年費嘛。」

「咁如果要你十個小時內簽帳夠10萬先可以免年費,你都唔可以一下子做到啦。」

語塞。

「咁... 我都係Cut卡算了...」

日本雅烏要怪,就怪Diners好了。


0 comments:

コメントを投稿