2008/10/28

匿名鎗手地區排行榜


今天,大家一起來跟毒舌女溫習日本語。ヾ(@^∇^@)ノ

第一個是バラ売り,廣東話即是散賣。バラ売り可,即是可以散賣,一張可,兩張也可。バラ売り不可,即是不可以散賣,要全套買。一張八萬,兩張十六萬,知位都話丫,唔知位收人十六萬,難得願者上吊!

第二個是FC枠,FC枠=会員枠,FC=Family Club。拿拿拿... 睇清楚,福岡都只係二萬五,札幌仲只係九千,名古屋FC位一張都要收七萬,仲要一買就兩張,我都話名古屋人係超〜お金持ち!

第三個是一般発売,即是透過其他渠道如チケットぴあ等公開販賣的意思。咪以為一般発売一定係星席,今年S班的一般発売裡出現了アリーナE・F・G,個個交了會費又抽唔到或者抽到星席的都魚蝦蟹。但變態的是名古屋的一般発売全部都是5階61列,三萬五?唔係呀....

第四個是事務所関係者席,這個不需要解釋了吧!咪以為一定係筍野,好似係東D咁,就見到1階的26列兩個位後面貼著「関係者席」,也有人試過是半天吊隔著玻璃看「貴賓席」。

今天的四個生字,要好好溫習一下呀!X&!$#^@%我係那個發窮惡的毒舌女!
SMAP super. modern. artistic. performance

0 comments:

コメントを投稿