2008/08/22

TAG

1) 最討厭是什麼人?

(不過討厭民主黨、共産黨、共和黨、民進黨...)。

2) 你鍾意咩活動/運動?

冇乜(實情係毒舌非常非常非常御宅,任何活動運動都不愛參加)。

3) 到目前為止, 有乜令你最難忘?

舊情人(們)。

4) 喜歡一個人你會主動追求嗎?

不會(星唔算人啦)。

5) 最希望理想情人擁有的五個條件 ?

經常令我發笑(一個條件夠哂)。

6) 到現在為止最遺憾的事?

(睇唔到自己的葬體唔算呢)。

7) 如果您中咗六合彩頭獎,會做d咩嘢?

分D俾Blog友啦,「訂閱者」一份,加M在「我的Blog友」內的分半份... (實情係我都未買過六合彩,有冇人可以教我點買六合彩?)

8) 如果能回到過去, 你會選擇那個階段?

一歲前。

9) 最想去邊度旅行?

(去邊到都冇所謂,只係好想好想坐跳樓機,但冇人肯陪我癲)。

10) 俾你有一項天賦異稟(跑得快, 跳水叻, iq高, 樣靚, 聲甜, 彈琴叻.....), 你會揀乜?

冇樣想揀(彈琴叻就要對住班唔識音樂的觀眾,做鹹網接線生的通常都聲甜,跑得快可能會仆街,跳水叻可能會撞親頭,IQ高對住D蠢人通常都會激到嘔血...)。



一個被TAG的老實人心底話。


0 comments:

コメントを投稿