2012/10/07

白天の晩餐

日光日白去吃「最後の晩餐」。

本店的門僮和樓上小二左商量右商量後滿臉歉意:「今天的予約真的太多耶~最快也要等個半小時...」中午,平日,又一個人,紅葉未見,又沒有自由行,一樣沒位。

「Takashimaya丫!一定不用等位。」門僮建議。

都殺!

行過去四条,上到高島屋,一點多,一樣要排隊,門僮騙我。

吃了先算。


 

特意過來京都,沒吃到本店,不服氣,無論如何都要找個理由才回去大阪,想起在東山的信三郎。

安歩當車,順道可看百看不厭的京都風情。


 

和灣仔福臨門一模一樣,門前站了一排穿制服的司機。


 

只是這裡沒吃的。( ̄▼ ̄)ノ_彡☆




9 件のコメント:

  1. 你話我心理作用都好, 高島屋啲肉總覺得無本店咁滑.... 而且高島屋只幫你起個頭, 之後要 DIY.

    返信削除
    返信
    1. 唔好話心理作用,咁多人,包括我自己,都係覺得本店好食D,如果唔係都唔會個邊爆左被迫去高島屋哪(嘆氣),但我自已懷疑唔關肉事,係關人同個火事...不過食親佢地都會幫我整到尾個喎...

      削除
    2. 我在本店食就係全部交比佢地整, 自問無能力自己調味. 但係高島屋點解寫明要客人自己整呢?

      削除
    3. 唔係喎... 高島屋Menu上八千以下個D Course先寫明後截要DIY,八千以上無話要DIY,而本店,都無八千以下D Course ( ̄▼ ̄)

      削除
    4. 好明顯我就係在 8000的分界線之下的平民啦, 我都未睇過有富貴 menu.....

      削除
    5. 乜本店有八千以下一個Course咩(爆)

      削除
    6. 好明顯我就係雙重標準啦..... 去本店就唔理價錢.....

      削除
  2. 咁係咪即係要book定位呀??

    返信削除
    返信
    1. 去本店的話向來都要Book位o架哪,除左又有咩瘟疫個陣(爆)

      削除