2015/08/16

夏の帰省小旅行第九章・長野

紅葉?



類似紅葉,可是秋天還未來。



意外地在長野的雜貨店買了不少。



因害怕打翻,蕃茄味噌只能眼看手勿動。



我會為鍋焼きラーメン再去高知,但可不會為了黒ラーメン而去富山(爆)。



在HEIGORO門外偷看一下,眼看手勿動,打算吃完正餐才過來。



長野的老舖藤屋御本陳。



唐辛子名店八幡屋礒五郎。



人多到排出街外。



今回おじゃMAP!! 目標「門前茶寮・弥生座」到着。



果然慎吾是看板男www



為甚麼過來?



有趣的老舖。



可愛。



「特選山のせいろ蒸し」果然是一座山的份量。



今期不想吃最後的晚餐,沒去三嶋亭,但掛念信州牛肉,於是來了。



信州牛肉果然是我的茶。ψ(`∇´)ψ

那個山般的蒸籠份量足夠兩個人吃,最後唯有放棄HEIGORO(泣)。


門前茶寮・弥生座
http://www.yayoiza.jp/



2 件のコメント:

  1. Wo, 好耐冇見你啦。我以前中學就開始睇你個blog架啦,果時你個blog仲係yahoo架。
    依家我讀到差唔多大學畢業,依個blog都仲係度,真係好多回憶呀。
    果時睇你個blog真係好正架,咩野都介紹,範圍又廣,真係令我依個中學雞大開眼界。
    雖然你個Blog有時成日彈D好似外星語言既野好難理解,不過依個亦係趣味之一!
    隔左咁多年,一睇番你個blog即刻湧回以前既回憶,估唔到日子過得咁快啦,我會繼續支持你架!!

    返信削除
    返信
    1. BLOG嘛,不會老的,哈哈哈!

      削除