2019/01/21

〜零〜/警視庁公安部公安第56課 不祥事件対策係事件簿

當事人講到口水都乾,兩岸兩地,從繁體到簡體。生怕你聽不懂日本語不明白甚麼是「NAKAMAを信じて」,再去有樣學樣即日抄送一個東京鐵塔,你要我自撮り我就自撮り給你,但是大頭相就絕對不改,不只不改,連上人間観察也帶大頭去,你說圓是圓的,我只相信O是方的。我就是要同框,你懂不懂。還有香取阿爺就是賣米的。



然而O告訴你,不是的,你真傻!他們要殺害你這個天真可愛的傻小子。你一定會給團字害死。

2 件のコメント:

  1. 親丁4仔台+瑪莉心肝團的招牌番可以出到呢個msg?會唔會太搞笑?你唔記得左自己呼天搶地左幾年的丁家打壓設定?

    既然叫得O飯當然眼中只有自己心肝,唔係叫咩O,會心痛同事就唔叫O啦好冇。你作為五人團飯好姑娘不如去戰埋四人團飯同四人毒O?

    返信削除
    返信
    1. 成敗轉頭空,何必咁勞氣?😂

      削除