2015/11/15

食・京都【開花】

拓友說去太秦吃拉麵,去到門前一看。

(゜ロ゜) ヒョオォォ!

廣?東?料?理?



咱家大神也真愛吃蒜頭!



大神定番「辛いラーメン(おろしにんにく入り)」既不辣,也不重蒜味。



麵粗幼不一,手製?還是我把芽菜也看成麵?www



蛋不錯。



上巴士去大覚寺(旧嵯峨御所大覚寺門跡),露過嵐山,人多到連馬路也被佔據,難怪部份巴士路線自14日開始停駛。



大沢池



如果沒有拓字典Tさん在,誰知道武蔵的訪問在這裡進行。(^ー^* )



這個竹林熟口熟面,不知道曾經在那裡出現過。



どうも〜我是時代劇盲Mでござる。

不過,多盲也盲不過某網站,天皇の料理番也算是時代劇。(* ̄∇ ̄*)エヘヘ








5 件のコメント:

  1. http://agua.jpn.org/film/2014_3.html 有網站幫助就不會盲
    竹林宮本武藏都有出現過, 但唔肯定係咪同一個場景
    某網站, 是權威嗎? wwwww

    返信削除
    返信
    1. 老老實實,對於時代劇的ロケ,就算去到現場有人解釋埋我都分唔到。草,去到邊到都係草,木,去到邊到都係木,河,去到邊都係河。

      削除
    2. 片場同真外景我就會分到...
      P.S.太秦去咗兩三次真係覺得好熟www 呢個景唔錯, 下次希望captain去下其他時代劇外景片場, 順便認識新時代劇ロケ wwwwwwwwww

      削除
    3. 太秦100年前同800年前都係同一個景同一間屋www
      唔知Captain今次有冇份落沖縄www
      我曾經計劃左去庄内(十三人)但因為入冬去唔成後就擱置至今

      削除
    4. 所以咪想去下第個囉XD
      一分果陣唔記得邊個鄉縣, 不過都冇仔細研究過XD
      睇2ch情報沖繩好似唔關佢事www

      削除