2015/11/27

宿・大阪【RIHGA Royal Hotel Osaka】

去到酒店時已是晚上九點多,大堂還擠了數十人在等Check-In,空服為主。明明訂的是West Wings,前枱打量了公主一下:「你沒行李?」「沒有」,手起機落,便宜的West Wings Single變了做貴價的Tower Wings Twins。ヾ(@^∇^@)ノ



之所以為甚麼豌豆公主很喜歡RIHGA,但是大阪這一家,一直有點猶豫不決。廣東話來說,位置「好吊腳」,比Mitsui Premier還吊腳。雖然有Shuttle Bus去大阪駅,一出一入都要花十多分鐘,還未計算候車時間。



一個枕頭又嫌低,兩個又嫌高,公主真難服侍,像某友,只要一條毛巾當枕頭便可,羨ましい。



酒店提供三腳Adapter,厲害的是拔不出來。



見一次,拍一次、舊式的煲水方法。每間房內每人限一枝無料水。用完即棄拖鞋,睡衣一件頭(見樓上上)。和日本大部份的傳統五星酒店一樣,有保險箱,沒有加濕器。



中央管理空調,幸好是冷房,廿幾度還出熱風的話會發狂的。



不過是時候清潔一下出風口了。



去水良好,按摩頭,Amenities除Shower Cap等外,還有給女士用的落妝油爽膚水和潤膚露等,男士有LUCIDO。



已經找不到提供Room Service的酒店,感動。o(;△;)o



房間看出去的景觀。



網速,右下是酒店內的候車室。



裝修完成後,不知房價會不會上漲。


Room Type: Superior Floor Tower Wing Twins  28 sq.m

1. 空氣溫度調節        8

2. 室內清潔程度        7
3. 燈光            8
4. 床舖軟硬、乾淨及溫暖程度  7
5. 上網及充電等        8
6. 酒店位置、交通方便等    6
7. 員工態度          8
8. 房間物料手工新淨程度    7
9. 窗外風景          7
10. 浴室設備及Amenities Kit等  7



リーガロイヤルホテル(大阪)RIHGA Royal Hotel Osaka
http://www.rihga.co.jp/osaka/index.html



#日本住宿

2 件のコメント:

  1. 唔通Front Desk見你係公主,所以即刻upgrade你^^
    好彩個adapter係上下掉轉插,如果唔係都唔知點用
    我最怕見到個冷氣口咁多塵,望到都冇眼睇
    M姐想知你係日本又用開咩網訂房呢?

    返信削除
    返信
    1. 一個人,又冇行李,唔食煙唔飲酒,夜鬼媽媽先Check-In,瞓醒覺就立即走,Housekeeping唔駛執房,間房可以提早騰空出黎,所以傳統舊式的五星酒店會Upgrade呢類客。

      酒店總之邊個平訂邊個,甚麼網都可能。

      削除