2008/07/01

IDTEN-T Error

以下故事,如有雷同,純屬巧合。



2008年6月29日,星期日,IT部的湯川學(英文名叫做Galileo,暱稱咖喱屋)好夢正酣,昨日在深圳辦公室趕製Presentation至早上四點,吃完宵夜回到賓館都已六點,倒頭大睡不到三個鐘,早上八點半,給手機吵醒,看看電話號碼,是大編輯MASAKO打來,不情願也要接聽。

「喂......」
「咖喱屋呀?我係MASAKO呀,梳化有鬼呀!」
「Server點有鬼呀?」
「Cannot Be 阿石屎同番唔到囉... 你快D番公司搞掂佢啦!」
「我係深圳喎...」
「咁點算呀?」
「㩒F8,Restart個Server啦...」
「點士撻哇?」
「你係邊呀?」
「屋企囉...」
「你Log唔Log-In到呀?」
「Log-In左啦,冇問題呀...」
「咁係Admin個版㩒F8啦...」
「... 冇反應喎!」
「點會冇反應架?向來㩒F8都得個喎。」
「唔得呀... 唔通我呃你咩...」
「你係咪用Admin個password入呀?」
「咁梗係啦,如果唔係都唔會見到Admin個版啦...」
「再試下啦!」
「... 試左好多次啦,都係唔得喎。係咪因為我係屋企部機做呀?」
「冇關係架,你而家都Log-In到...」
「你快D番黎公司整啦,如果拖到夜晚,個班刁民實剷到上天花板呀!」
「我而家係深圳喎...」
「你快D落番黎啦,我而家番公司等你...」
咖喱屋唯有不情不願的換衣服,離開酒店坐火車回港,上到公司,剛好十二點。

「嘩!你咁遲架!」
「我都要等有車先得架...點呀?Restart到冇呀?」
「都係唔得呀... 我已經用Admin個Password入個喎...」
「等我睇下... 係丫,你而家係Admin個版,冇錯呀...」
「拿拿拿... 我跟住㩒F8呀...」
「你... 你... 你... 你.... 㩒完個F,再㩒8呀?」
「係呀,大草F唔得,又試細草F,都冇任何反應呀。」

語言,真係一件好深奧的事。



0 comments:

コメントを投稿