2007/12/10

熟女・喪食・STICK

銀座マダムの話題に!!



村爸生日,大佬偷食┌(。Д。)┐,唔好諗過隔離,偷食的只不過是下圖的スティック。L'ATELIER COULEUS自家提供的人氣榜,資料大概不會錯。

1. Milcrap
2. Chestnut Mont Blanc
3. Baked Cheese Cake
4. Cream Brulee
5. Shanti Chocolate
6. Tarte Tatin
7. Green Tea Shortcake
8. Pistachio Mousse
9. Mango Shortcake

唔駛去銀座,香港一樣有36款,但唔知點解搵來搵去都搵唔到第八位個款Pistachio Mousse。



倫敦和加州都有鬍子爸爸,不過不知道士的棍登陸未。

マダム(Madame)一詞在英語裡的原意大家都知道,但移藉到香港後,Madame變成了女警的尊稱,去到日本,銀座Madame有兩個意思,第一個泛指那些不用上班,中午出動,在銀座各大酒店名牌店出沒的女士。搞o野o既係... (^○^)σ銀座Madame的另一個意思是指在銀座出沒的媽媽生。

想起當年泡沫爆破前,所有名牌店都知道,全香港最多Chanel手袋的地方,不在Chanel店內,而是在大富豪的女洗手間。

阿太又好,媽媽生又好,都係熟女...

熟女・喪食・STICK!影痴們,唔好追斬毒舌女!Ψ( ̄∀ ̄)Ψ


0 comments:

コメントを投稿