2007/12/29

喪買@UNIQLO

毒舌女今日做了一件前所未有的大事,一定要記低係到,就係今生人中,第一次送禮物俾毒舌父。ヘ(^^ヘ)(ノ^^)ノへ(^^ヘ)(ノ^^)ノ ちゃんかちゃんか♪



毒舌女原來係不孝女(~_~メ)......

哇哈哈哈哈... 打錯字,應該係今生人中,第一次送衫俾毒舌父。

今日唔係毒舌父的生日,又唔係聖誕節,又唔係父親節,只是去UNIQLO買到已經買無可買,於是就決定買衫俾毒舌父。唔敢買多,因為其實我都唔知毒舌父咩SIZE,所以只係買左兩件咁大把,兼且毒舌父係個おしゃれじじぃ,底衫都要襯外套,>救~命~!

唔可以偏心,ばあちゃん都有,我個ばあちゃん唔係來自佐賀,係來自十月初五街(⌒▽⌒)。



毒舌女真係好中意UNIQLO的タートルネック樽領系列,去親都一定不會空手而回,呢個月來買番黎未著過的都有咁多件。由$79買到變左$39。十足十D大閘蟹咁,為左溝淡,越買越多,結果收埋哂用來黐牆紙ヾ(@^▽^@)ノ。



下面呢三件係年頭買的,呢幾年真係暖得好緊要,沒有甚麼機會穿カシミヤ(Cashmere),所以忍.忍.忍.忍.忍,只係買下フリース算數。



其實今年回鄉時在UNIQLO還買下一堆厚衣帽子背心都係未著過,大晦日(Omisoka)會跌到11度,應該可以著得出街咯┌(・。・)┘♪└(・。・)┐♪┌(・。・)┘!







0 comments:

コメントを投稿